אביטן: "טוב שזה קרה לג'ראפי עכשיו". קלאודמיר: "רוצים אליפות"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | דני מרון

בהפועל ת"א התאכזבו מההפסד 2:1 לרעננה בגביע הטוטו, המאמן אמר על הבכורה באדום: "ספגנו שערים באשמתנו הישירה, חסרה לנו עדיין איכות מול השער". גורמים סיפרו בנוגע לרכש: "ניסו לעשות עלינו סיבוב". צדק מתקרב

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב הפסידה אמש (שבת) 2:1 להפועל רעננה במסגרת המחזור הראשון בגביע הטוטו, מה שהיה גם משחק הבכורה הרשמית באדום של המאמן ניסו אביטן על הקווים. ההפסד היה צורב, לנוכח יותר מ-5000 אוהדים שהגיעו לאצטדיון המושבה ודחפו בהתלהבות את השחקנים, עד לשער ההפסד בדקה ה-89. כבר ביום שלישי תצא הקבוצה למשחק נוסף נגד מ.ס. אשדוד, באצטדיון הי"א.

המאמן ניסו אביטן אמר על ההפסד: "היו דברים טובים, אבל מה שקבע זה שהייתה דעיכה בנושא הכושר הגופני ושני השערים שספגנו היו באשמה ישירה שלנו. חסרות לנו עדיין האיכות והפעולה הטובה מול השער". על השוער יואב ג'ראפי, שביצע שגיאה חמורה בשער הראשון: "חובה לחזק את יואב ג'ראפי ומה שהיה זה חלק מהחיים. טוב שזה קרה עכשיו בגביע הטוטו ולא בליגת העל".

הקשר קלאודמיר פריירה הוסיף: "זו העונה השנייה שלי בהפועל תל אביב ואי אפשר להשוות בין שתי הקבוצות. נמשיך להיות יחד ולשחק כקבוצה ונגיע מוכנים לפתיחת העונה. המטרות? כל קבוצה רוצה לזכות באליפות, גם אנחנו".

הופעות הבכורה של מאור בוזגלו ועומרי אלטמן שימשו בשביל להיכנס לכושר ולהתחבר עם עומר דמארי, שהולך ומשתפר. הקשר אור אינברום מתאושש מהפציעה בצלעות ויהיה כשיר בתוך עשרה ימים.

מצפה לסיים את הסאגה בשבוע הקרוב. אוראל דגני (יוני אריאלי)
מצפה לסיים את הסאגה. אוראל דגני (יוני אריאלי)

מבחינת האדומים, סוגייה שלא ניתן למשוך יותר היא זו של אוראל דגני ואי הבהירות לגבי המשך דרכו, לאור הרצון שלו לקבל תוספת כספית לחוזהו. הבלם עצמו מאמין שהסאגה סביבו תסתיים במהלך השבוע הקרוב ויימצא הסדר להמשך דרכו בקבוצה מתל אביב. המאמן ניסו אביטן אמר על כך: "לאוראל דגני יש חוזה לארבע שנים בהפועל תל אביב, נקודה".

עזיבת אדי גוטליב יצרה בעיה בהגנה, מה שהביא לכך שמרווין פירסמן תופקד אמש כבלם. על השאלה האם קבוצתו צריכה חיזוק אמר המאמן: "אני יודע מה ואת מי אני צריך. אני לא מוכן להתפשר. תפקידי הוא לייצר פתרונות, מרווין פירסמן שיחק בעמדת הבלם ועשה עבודה מצוינת, וחזר על פי התכנון לעמדת המגן השמאלי במקומו של דני גרופר, שאני מאוד מרוצה מהיכולת שלו. אני יודע בדיוק את מי אני רוצה ומה יקרה בהמשך. יש מספר מועמדים ותהיה החלטה על מי שיגיע".

אמור להגיע להפועל תל אביב בשבוע הקרוב. שיר צדק (מאור אלקסלסי)
אמור להגיע להפועל תל אביב בשבוע הקרוב. שיר צדק (מאור אלקסלסי)

בהפועל תל אביב מאמינים כי בלם הפועל באר שבע שיר צדק יסגור בימים הקרובים את השחרור שלו ויגיע למתחם חודורוב. נושא שחקני החיזוק הזרים הופקד בלעדית בידיו של ניסו אביטן, לאחר אכזבה מגורמים שניסו להציע לקבוצה שחקנים זרים, במהלך שנמנע ברגע האחרון. גורם בסביבת המועדון אמר: "היה מי שניסה לעשות 'סיבוב' על הפועל תל אביב. המהלך נעצר ומי שיחליט מי יצטרף יהיו המאמן והצוות המקצועי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי