פרסום ראשון: ויטלי גנון יחתום ביממה הקרובה בהפועל ת"א

ויטלי גנון
ויטלי גנון | אודי ציטיאט

לספורט1 נודע שהקשר, ששיחק בעונה שעברה תחת אביטן בחדרה, יחתום בשורות האדומים, בנוסף הגנאי פרנסיס קיארמה שנבחן בבית"ר ירושלים ינסה להרשים את המאמן באשדוד. שבר באצבע לג'ראפי, ייעדר מספר שבועות

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

שחקן רכש נוסף אמור לחתום ביממה הקרובה בהפועל תל אביב: מדובר בויטלי גנון, הקשר בן ה-27 שהיה בעונה שעברה אצל ניסו אביטן בהפועל חדרה ולמעשה יהיה הראשון שיעבור מהקבוצה מהשרון למתחם חודורוב, להוציא את ירין פרץ ששב מהשאלה, לאחר קיץ ארוך בו שחקני חדרה היו מבוקשים אצל הפועל ת"א ונותרו בקבוצה לאחר דין ודברים בין ראשי המועדונים.


גנון לא ישותף מחר במשחק גביע הטוטו נגד מודון ספורט אשדוד באצטדיון הי"א, ולאור הצפי שיחתום עד המשחק, אמור להגיע ולצפות בחבריו החדשים מהיציע. לעומתו, מי שכן ישחק מחר בגביע הטוטו וינסה להרשים את ניסו אביטן הוא הגנאי פרנסיס קיראמה שהתאמן בשבוע האחרון בבית"ר ירושלים וכבר עבר שם בדיקות רפואיות, אולם בסופו של דבר הוחלט שלא להחתימו והוא כעת ינסה להרשים את אביטן.


כאמור, לאחר שפתחה את העונה עם הפסד 2:1 להפועל רעננה, הקבוצה של ניסו אביטן רוצה להשיג ניצחון רגע לפני המפגש נגד בית"ר ירושלים ביום ראשון. מהמשחק ייעדר הקשר אור אינברום המתאושש מפציעה בצלעות זכר למחנה האימונים בפולין ולרשימת הפצועים נוסף גם השוער יואב ג'ראפי, שהערב באימון המסכם נפצע, סובל משבר באצבע ידו וכעת הוא צפוי להיעדר מספר שבועות, כך שהוא יפנה את המקום בהרכב לאריק ינקו שמחר תוכנן לפתוח גם כך.



ויטלי גנון. יחתום מחר בהפועל ת"א? (אודי ציטיאט)


למעשה ניסו אביטן מתכנן הרכב עם שינויים רבים לקראת המשחק במטרה לחלק היטב את העומס ולאפשר לשחקנים נוספים מהסגל הרחב להוכיח את עצמם. מאור בוזגלו ועומר דמארי צפויים לפתוח על הספסל, המגן השמאלי מרווין פירנסמן ימשיך כבלם לצידו של רז שלמה שלא פתח במשחק ההפסד האחרון, כשגם אופציית שילובו של ירין פרץ במקום הבלגי אפשרית. בחוד יקבלו הזדמנות רונאלד ואסקס ורועי זיקרי, שכבש את שער השוויון הזמני נגד הפועל רעננה, וגם הגנאי הנבחן קיארמה צפוי לשחק.


מי שלא יקבל הזדמנות הוא אחמד עאבד שלא בתוכניות המקצועיות וצפוי לשבת ביציע. לשחקן חוזה בגובה 180 אלף יורו והוא מסרב לעבור לקבוצה אחרת. פרט להפועל חדרה, עד כה אף קבוצה לא הגישה הצעה רצינית עבורו. החלוץ שמעון אבוחצירה, שעזב את עירוני קריית שמונה, הוצע לקבוצה והמאמן ניסו אביטן טרם קיבל החלטה לגביו.



מאור בוזגלו. צפוי לפתוח על הספסל (אריאל שלום)


הרכב משוער: אריק ינקו, עידן כהן, רז שלמה, מרווין פירסמן, דני גרופר, ניר לקס, שי אליאס, קלאודמיר פריירה (עמנואל בואטנג), פרנסיס קיארמה (מוטי ברשצקי), רועי זיקרי, רונאלדו ואסקס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי