גאנם יישאר ברעננה עד ינואר, הקבוצה תארח ברמת גן

קייס גאנם
קייס גאנם | עדי אבישי

במועדון נפגשו עם החלוץ ועם סוכנו, רק הצעה של 1.5 מיליון יורו תביא לשחרורו המוקדם. בקבוצה נערכים למשחק נגד בית"ר בגביע הטוטו ומחפשים עוד ניצחון: "לוקחים את המפעל בשיא הרצינות". ריבאס וקונה יערכו בכורה

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (20:30) את בית"ר ירושלים במחזור השני של גביע הטוטו, לאחר שבמחזור הפתיחה השיגה ניצחון 1:2 דרמטי על הפועל תל אביב. בקבוצה מתייחסים למפעל בשיא הרצינות ויודעים כי ניצחון נוסף מחר יגביר את הסיכויים לסיים במקום הראשון בבית ולהעפיל לחצי הגמר.

המאמן מנחם קורצקי יחסר שלושה שחקנים פצועים: ירדן כהן, כרם אאשיד ובן בנימין. מי שאמורים לרשום הופעת בכורה בסגל הם החלוץ הקולומביאני, קרלוס ריבאס וכן הקשר יא יא קונה שיכללו בסגל.

בימים האחרונים עסקו בקבוצה בנושא החלוץ קייס גאנם אשר מבוקש במכבי תל אביב ומכבי חיפה. ברעננה נפגשו עם החלוץ וסוכנו והוחלט כי יישאר בקבוצה עד לחלון ההעברות של ינואר ובו יוחלט האם יעזוב לקבוצה בכירה בישראל או יימכר לאירופה. מה שעשוי לשנות את התוכניות ולהביא לתפנית ברגע האחרון הוא מקרה בו הקבוצה תקבל הצעה גבוה בגובה 1.5 מיליון יורו ולגאנם יוודע שיהיה שחקן הרכב. לפני יומיים התייחס קורצקי לעתידו של החלוץ.


עידו לוי חוגג נגד הפועל. רעננה מחפשת ניצחון שני (אריאל שלום)

המועדון הודיע הבוקר כי משחקי הבית של הקבוצה יתקיימו נכון לעכשיו באצטדיון רמת גן, עד להחלטה אחרת בעקבות המעבר הצפוי של מכבי תל אביב מהאצטדיון בנתניה לאצטדיון בלומפילד המחודש.

הרכב משוער: אסף צור, עדי נימני, דוד מתיאוס, עידו לוי, עמית כהן, אביחי ידין (בן סביר), אור דסה, יואב תומר (רועי לוי), דיווין נאה, קייס גאנם, יוג'ין אנסה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי