מ.ס. אשדוד חזרה מפיגור כפול ל-2:3 דרמטי על הפועל תל אביב

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים | לירון מולדובן‎

שערים של רז כהן (3) וקיירמה (45) נתנו לאדומים יתרון מבטיח במחצית, אבל פירסמן הורחק ושובל גוזלן (74, 90) ושלומי אזולאי (87) נתנו מהפך אדיר לקבוצה של אוואט ואוחיון. אביטן עדיין ללא ניצחון במשחק רשמי

(גודל טקסט)

לאחר ההפסד 2:1 להפועל רעננה ביום שבת, ופציעתו של שוער הרכש יואב ג'ראפי, הפועל תל אביב התארחה הערב (שלישי) אצל מ.ס. אשדוד, במשחק שנערך באצטדיון הי"א במסגרת גביע הטוטו ורשמה ניצחון ראשון העונה במשחק רשמי עם 1:2 על הדרומיים.

ניסו אביטן ערך ניסוי כלים ונתן הזדמנות לשחקני הספסל כשערך 10 שינויים מההרכב שפתח בהפסד לרעננה. עבור אשדוד זה היה המשחק הראשון מאז החזרה ממחנה האימונים בסלובניה.

האדומים פתחו טוב את המשחק וכבר בדקה השלישית שי אליאס בישל לרז כהן, שקבע 0:1. במהלך המחצית הראשונה רועי גורנדה פרק את הכתף והוחלף על ידי מאמנו המודאג. רגע לפני השריקה למחצית, הנבחן הגנאי פרנסיס קיירמה כבש מקרוב וקבע 0:2 לאדומים בהפסקה.

במחצית השנייה העניינים הסתבכו עבור האדומים. שובל גוזלן שעלה כמחליף צימק עבור הקבוצה מעיר הנמל בדקה ה-74, ולאחר הרחקה של מרווין פירסמן בדקה ה-86 שלומי אזולאי קבע את השוויון. שלוש דקות עברו וגוזלן השלים צמד, קובע 2:3 ונותן ניצחון ענק לקבוצה של רוני אוואט ומשה אוחיון. בפעם השנייה תוך שלושה ימים, ניסו אביטן מפסיד משחק בדקות הסיום.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי