אביטן: "הורחקתי בגלל יציאה מהאזור הטכני, אבל בטח ימציאו תירוץ אחר"

ניסו אביטן
ניסו אביטן | לירון מולדובן‎

מאמן הפועל ת"א שלא היה מרוצה מהחלטת השופטים, התייחס להפסד נגד אשדוד: "הייתה דעיכה, מאוכזבים מהתוצאה". רוני אוואט הוסיף: "אבו עקל וגוזלן יוצאים מן הכלל". כובש הצמד אמר: "לא צריך לחשוב רחוק מדי"

(גודל טקסט)

אחרי ההפסד 2:1 להפועל רעננה במשחק הפתיחה של הפועל תל אביב, קיוותה חבורתו של ניסו אביטן לרשום נקודות ראשונות בגביע הטוטו נגד מ.ס. אשדוד. האדומים היו בדרך לניצחון והובילו 0:2 כבר במחצית הראשונה, אבל בדיוק כמו במפגש הראשון, איבדו את היתרון בדקות האחרונות והפסידו 3:2.

ניסו אביטן שהורחק במהלך המשחק דיבר ראשון:" הורחקתי על יציאה האזור הטכני וכפי שהשופטים רגילים לעשות הם ימציאו שקרה משהו אחר כדי שזה שההרחקה תהיה מוצדקת. הייתה דעיכה משמעותית ביכולת שלנו ואז הייתה טעות קריטית שגרמה לפנדל שהחזיר אותם למשחק ושם איבדנו את המשחק. אין לנו חששות, מהתחלה תיאמנו את חלוקת הדקות, אנחנו מעט מאוכזבים מהתוצאה ובסופו של דבר אנחנו צריכים להשיג תוצאות".

רוני אוואט שהיה על הקווים במצית השנייה אמר: "האמת היא שלא תכננתי בכלל לעמוד על הקווים, אני בהליך החלמה, אבל הרגשתי צורך להיות יותר קרוב לשחקנים. בסופו של דבר עשינו מהפך וננסה להוכיח שיש לנו יכולת בניגוד למה שהיה בעבר".


"ננסה להוכיח שיש לנו יכולת בניגוד למה שהיה בעבר" (לירון מולדובן)

על היכולת של פיראס אבו עקל ושובל גוזלן: "פיראס הצטרף אלינו ביום האחרון לפני שהצטרף למחנה בדיוק כמו דרור עבודי ולשמחתי נתן משחק יוצא מן הכלל. שובל גוזלן על מה לומר, הוא עלה מהספסל ראה בדיוק מה צריך לעשות והגיב בהתאם. אנחנו יודעים שיש לנו חוסרים שצריך להשלים, אנחנו לא מסתכלים על התאוצה הזאת, זה אמנם מוסיף ביטחון וצריך להמשיך הלאה".

שובל גוזלן הוסיף: "רוני דיבר איתי לפני שצריך לשחרר את המשחק ואני שמח שעשיתי את זה על הצד הטוב ביותר, זה חשוב מאוד לביטחון. הייתה פציעה בברך והיה לי בעיה עם השחרור מקפריסין לכן עליתי מהספסל".

האם אשדוד תהיה מקפצה למועדון גדול יותר: "למדתי בקריירה היחסית קצרה שלי שלא צריך לחשוב יותר מדי רחוק, יש לי העונה בית חם וצריך לשמור על המשכיות".


שובל גוזלן. "צריך לשמור על המשכיות" (לירון מולדובן)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי