אשר אלון: "גם תמורת מיליון וחצי יורו לא נמכור את קייס גאנם"

קייס גאנם
קייס גאנם | מאור אלקסלסי

בעלי הפועל רעננה התייחס לכוכב קבוצתו שנמצא על הכוונת של קבוצות הצמרת: "המועדון זקוק לו". אכזבה לאחר ההפסד 2:0 לבית"ר ירושלים, קורצקי: "היינו יכולים לספוג יותר. יש לנו חצי קבוצה בחוץ"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

אחרי הניצחון 1:2 על הפועל תל אביב בשבת, הפועל רעננה הפסידה אתמול (רביעי) 2:0 לבית"ר ירושלים וסיכוייה להעפיל לשלב הבא בגביע הטוטו פחתו. את מרכז תשומת הלב בקבוצה תפס החלוץ קייס גאנם, שמחוזר על ידי מכבי תל אביב ומכבי חיפה. בעלי הקבוצה אשר אלון אמר על השחקן: "אין שום סיפור בנושא קייס, הוא יישאר ברעננה עד סוף העונה כי המועדון זקוק לו. הכסף תמיד חשוב אבל גם במיליון וחצי יורו לא נמכור אותו".

בצוות המקצועי מאוכזבים מההפסד, דווקא לאחר פתיחת עונה טובה. המאמן מנחם קורצקי אמר: "הדברים עבדו אצלנו עד לחלק של הסיומת. האמת שיכולנו לספוג גם שערים נוספים. משחקי גביע הטוטו הם לא באווירה של ליגת העל, ותפקידם לעזור לחבר את הקבוצה. המשחקים צפופים והמטרה היא שנציג משחק יותר קבוצתי והגנתי. יש לנו חצי קבוצה בחוץ בשל פציעות וכניסה לכושר, וכשהם ישובו בטוח שניראה יותר טוב ממה שעכשיו. מקווה שכבר במשחק בשבוע הבא נגד סקציה נס ציונה".

נגד נס ציונה מקווה קורצקי לשלב את שני שחקני הרכש קרלוס ריבס ויא יא קונה, ולקבל בחזרה את בן בנימין, כרם ארשיד וירדן כהן. בנימין יחזור כבר בשבוע הבא, כהן יהיה כשיר רק לפתיחת העונה וארשיד ימתין לשובו רק בעוד כחודשיים וחצי.

קורצקי.
קורצקי. "כשהפצועים ישובו, ניראה יותר טוב" (אריאל שלום)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי