גילי ורמוט לא התאמן, בספק למשחק נגד קריית שמונה ביום ראשון

גילי ורמוט
גילי ורמוט | מאור אלקסלסי

הקשר נפצע בהפסד למכבי נתניה, וטרם ערך אימון במהלך השבוע. בוזגלו צפוי לעבור בבקרה ולהיות בסגל, מחלוקות בין הקבוצה לבין פרנסיסקו ג'וניור שהיה קרוב לסכם: "הדרישות שלו עלון ביומיים האחרונים, נקווה שיגיע"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה פתחה רשמית את עונת 2019/20 עם הפסד 2:0 למכבי נתניה, אך ביום ראשון תקבל הזדמנות לשפר את המאזן כשתפגוש את עירוני קריית שמונה למשחק נוסף. למרות ההפסד, במועדון הביעו שביעות רצון מכמות האוהדים שהגיעו לאצטדיון בנתניה ומקווים לקהל רב במשחק הקרוב בסמי עופר.

לרשות המאמן חיים סילבס יעמוד סגל חסר, כאשר קווין טאפוקו המורחק ייעדר וגם כשירותו של גילי ורמוט בספק. ורמוט נפצע בקרסולו בשבת ולא התאמן השבוע, וינסה לחזור לאימונים בסופ"ש. "גילי יזכה למנוחה ככל שיידרש ולא נסכן אותו", אמרו בחיפה. לעומת ורמוט, אלמוג בוזגלו צפוי לחזור לסגל הקבוצה לאחר שלא עבר בבקרה התקציבית לפני נתניה. במועדון בטוחים שהדבר יקרה לפני יום ראשון כך שבוזגלו יעמוד לרשות המאמן.

בינתיים, בחיפה ממשיכים במאמצים להחתים את פרנסיסקו ג'וניור. נראה היה כי הקשר, ששיחק בעבר בבנפיקה ואברטון, כבר סיכם את תנאיו בקבוצה, אך ביממה האחרונה התגלו מחלוקות בין הצדדים. בכרמל מאמינים כי הדברים ייסגרו ביומיים הקרובים והקשר יגיע לישראל. "מדובר בקשר איכותי שהרשים את המאמן חיים סילבס. מצד שני הוא העלה מעט את הדרישות שלו בימים האחרונים, ובכל זאת נקווה שנגיע לסיכום", אמרו בקבוצה.

פרנסיסקו ג'וניור. כבר היה בדרך לסכם (האתר הרשמי)
פרנסיסקו ג'וניור. כבר היה בדרך לסכם (האתר הרשמי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי