בני סכנין ומכבי פ"ת פתחו עונה בגביע הטוטו בלי ניצחון

גיא לוזון
גיא לוזון | bola studio

שתי היורדות מליגת העל לא כבשו במחזור הראשון של המפעל בליגה הלאומית, מול אחי נצרת ועפולה, במשחקים שהסתימו ב-0:0. בקרב העולות נפרדו א.א. פאחם וכפר קאסם ב-1:1, עכו הביסה 0:4 את נוף הגליל

(גודל טקסט)

המחזור הראשון של גביע הטוטו בליגה הלאומית נערך הערב (חמישי) במלואו, עם שמונה משחקים. היורדת מליגת העל בני סכנין נפרדה ב-0:0 מאחי נצרת וגם היורדת השנייה, מכבי פ"ת לא כבשה במשחק החוץ שלה בעפולה שהסתיים ב-0:0. הפועל עכו הביסה 0:4 את הפועל נוף הגליל, (לשעבר נצרת עילית). הקרב בין שתי העולות החדשות, א.א. פאחם וכפר קאסם, הסתיים ב-1:1.


הפועל עכו – הפועל נוף הגליל 0:4
הפועל עכו שניצלה בסיום העונה שעברה מירידה לליגה א' אחרי שעברה בהצלחה את משחקי המבחן מול מכבי הרצליה, התייצבה למשחק הבית הראשון שלה העונה. היא עלתה ליתרון 0:1 כבר בדקה ה-16 משער של רז טוויזר. בן אז'ובל העלה את עכו ל-0:2 בדקה ה-48 ועזאת חלאיילה קבע 0:3 בדקה ה-55 וגיתאי סופר כבש וקבע 0:4 לעכו בדקה ה-74. האורחת בשמה החדש, (לשעבר נצרת עילית), שבה הביתה מובסת.

בני סכנין – מכבי אחי נצרת 0:0
היורדת מליגת העל, פתחה רשמית את העונה בדרבי המגזר אותו אירחה ואשר הסתיים ללא שערים.


מאמן סכנין, ניסן יחזקאל. פתיחה ללא שערים (ערן לוף)

הפועל עפולה – מכבי פ"ת 0:0
היורדת השנייה מליגת העל הגיעה למשחק החוץ בעפולה. גם קבוצתו של גיא לוזון לא הצליחה לכבוש וליקטה נקודה ראשונה במפעל בליגה השנייה.

הפועל א.א. פאחם – מ.ס. כפר קאסם 1:1
שתי העולות החדשות מליגה א' נפגשו ביניהן, המארחת הובילה 0:1 משער של ניר סרדל בדקה ה-26, מוחמד סאבר השווה בדקה ה-86.

בני לוד – הפועל ר"ג 2:0
מודו ג'ובה העלה את האורחים מרמת גן ליתרון 0:1 בדקה ה-26. מאיר כהן כבש את השני בדקה ה-73 וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל קטמון – בית"ר ת"א/בת ים 0:2
המארחת, שמתכוונת להילחם גם השנה בצמרת הגבוהה, עלתה ל-0:1 כבר בדקה העשירית בזכות שער של רועי פדידה. שרון זיסו הכפיל את היתרון בדקה ה-63, כשכבש מהנקודה הלבנה – 0:2.


זיו אריה. פתיחה נהדרת בקטמון (הפועל קטמון, האתר הרשמי)

הפועל אשקלון – הפועל ראשל"צ 1:0
ראשון לציון החדשה, שעברה מהבעלים אייל ברקוביץ' לידיו של עמוס לוזון ומנוהלת על ידי משה דמאיו, התארחה באשקלון ושבה הביתה עם ניצחון דחוק אך חשוב, משער של שחקן הרכש אנס דאבור.

הפועל פ"ת – הפועל ניר רמת השרון 0:0

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי