עכשיו זה רשמי: הבלם גבריאל תמאש חתם באסטרה ג'ורג'יו​

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש | מאור אלקסלסי

הבלם הרומני נפרד מהפועל חיפה לאחר שנתיים ועבר למועדון הרומני, יואב כץ יקבל פיצוי של 100 אלף שקלים. ורמוט בספק למשחק נגד קריית שמונה, פרנסיסקו ג'וניור הגיע בהמלצתו של ניר ביטון

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

עכשיו זה רשמי: הבלם הרומני של הפועל חיפה גבריאל תמאש חתם באסטרא גורגיו ויעזוב את האדומים מהכרמל לאחר שנתיים בהן הוביל את חיפה לזכייה בגביע המדינה.

כפי שפרסמנו בימים האחרונים התנהלו שיחות בין המועדון הרומני לבין חיפה ובסופם יקבל הבעלים יואב כץ פיצוי של כמאה אלף שקלים. מעבר לכך חויב תמאש לשלם את שירותי עורכי דינו בפרשה בה היה מעורב השחקן בנהיגה בשכרות ונהיגה בפזיזות.

כפי שפורסם כאן, המאמן החיפאי חיים סילבס מחפש כבר מחליף ולא מן הנמנע שזה יהיה בלם זר כאשר בלם הפועל באר שבע שיר צדק שלח מסר כי יעדיף את האופציה של הפועל תל אביב.


עוזב את ישראל לאחר שתי עונות. גבריאל תמאש (ערן לוף)

בחזרה להפועל חיפה, לאחר ההפסד נגד מכבי נתניה בשבוע שעבר, במועדון מקווים לחגוג ניצחון ראשון בגביע הטוטו במשחק הבית נגד קריית שמונה מחר (ראשון, 19:30). מעבר לנקודות במועדון רוצים לספק לאוהדים תחושת אופטימיות לקראת משחקי הליגה.

מבחינה מקצועית הפועל חיפה תגיע עם סגל יחסית חסר: קווין טאפוקו ייעדר בגלל הרחקה, גל אראל עדיין פצוע וגילי ורמוט ערך אימון ראשון השבוע וכשירותו למשחק תתברר לאחר האימון המסכם. חיים סילבס תרגל אתמול את מערך שלושת הבלמים כאשר גיא משפתי צפוי לפתוח לצדם של בן והבה וניסו קפילוטו. מי שצפוי לנחות היום בישראל הוא החלוץ אמרי וולשמן שחתם בקבוצה לפני חודש ימים.

בינתיים הקבוצה מחכה לשחקני החיזוק ואתמול הודיעה רשמית על החתמתו של הקשר פרנסיסקו ג'וניור שצפוי להגיע לישראל במהלך שבוע הבא. הקשר התראיין לאתר הרשמי ואמר: "למען האמת אני לא יודע יותר מדי על הכדורגל הישראלי, דיברתי עם ניר ביטון שאני מכיר אותו מאנגליה והוא המליץ לי לבוא לשחק בישראל. קיבלתי ביומיים האחרונים מאות הודעות לאינסטגרם ולפייסבוק מאוהדים של הפועל חיפה שאמרו לי שמחכים לי שאגיע לשחק עבורם וזה מאוד הפתיע אותי".


ניר ביטון המליץ לפרנסיסקו ג'וניור לחתום בהפועל חיפה (Gettyimages)

"זה אומר שיש לקבוצה קהל עם תשוקה ואהבה גדולה וזה מאוד משמח אותי. אני מחכה להגיע לארץ ולהיכנס כמה שיותר מהר לעניינים. אני מבטיח לתת בכל משחק מאה אחוז למען הקבוצה והאוהדים. שמעתי שהקבוצה משחקת באצטדיון מפואר ומתקן האימונים חדיש ושברוב השנה יש שמש וזה טוב אחרי שבשנים האחרונות אני משחק בסקנדינביה. בהמשך תצטרף אליי גם החברה שלי ואנחנו כבר מחכים להתחיל פרק חדש בקריירה".

הרכב משוער: יסמין בוריץ', דור מלול, ניסו קפילוטו, בן והבה, גיא משפתי, אלי בלילתי, לירן סרדל, גיא חדידה, נס זמיר, אלמוג בוזגלו (גילי ורמוט) ועדן בן בסט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי