נס ציונה חילצה 1:1 באשדוד בזכות ושער עצמי בדקה ה-94

עמיר תורג'מן
עמיר תורג'מן | דני מרון

אחרי המהפך הדרמטי על הפועל ת"א, הקבוצה של רוני אוואט היתה בדרך לניצחון משער נוסף של גוזלן (42), אך מונטרי ספג אדום מיותר בתוספת הזמן וגיהוטה ביצע פעולה אומללה בדרך לחלוקת נקודות מאכזבת

(גודל טקסט)

לאחר המהפך הדרמטי בניצחון על הפועל תל אביב במשחקה הראשון בגביע הטוטו, מ.ס אשדוד אירחה הערב (שבת) את העולה החדשה סקציה נס ציונה במסגרת המחזור השלישי במפעל במטרה לרשום ניצחון נוסף. רוני אוואט ביצע חמישה שינויים מההרכב שפתח בשבוע שעבר: שוער הרכש רון שושן, בנצי מושל, ניר ברדע, חמודי כנעאן ושובל גוזלן פתחו ב-11 של הקבוצה מעיר הנמל.

מנגד, נס ציונה הגיעה לאצטדיון הי"א במטרה להתאושש מההפסד הדרמטי לבית"ר ירושלים. עמיר תורג'מן ביצע שינוי אחד מההרכב שפתח בטדי, כאשר רז שטיין פתח על חשבונו של סהר לוי.

אשדוד עלתה לראשונה על לוח התוצאות בדקה ה-42, כששלומי אזולאי הגביה כדור לתוך הרחבה ושובל גוזלן ניצל יציאה לא טובה של גלזר ונגח את השער השלישי שלו בשתי המשחקים האחרונים. המשך המשחק לא הזכיר את רבע השעה האחרונה נגד הפועל ת"א, והדרומיים שהסתפקו ב-0:1 היו בדרך לשם, אבל בתוספת הזמן הארוכה ביצע קמהני מונטרי עבירה מיותרת וראה את הכרטיס האדום. נס ציונה לא חיכתה כדי לנצל את היתרון המספרי וההלם של שחקני המארחת ויצאה להתקפה, שהסתיימה עם דחיקה של ג'רום גיהוטה לשערו שלו. לא זמן רב לאחר מכן נשמעה השריקה והקבוצות נפרדו ב-1:1.

אשדוד תפגוש את בית"ר ירושלים בטדי ביום רביעי הקרוב, כשרק ניצחון ישאיר אותה בתמונת ההעפלה לחצי הגמר. נס ציונה, לעומת זאת, איבדה את הסיכוי והמשחק נגד רעננה ביום שלישי יהיה רק הכנה לליגה שתיפתח עוד מעט.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי