סילבס: "לא מסתנוורים". בוזגלו: "אבא בחר במשחק הנכון"

חיים סילבס
חיים סילבס | אודי ציטיאט

מאמן הפועל חיפה דיבר לאחר ה-1:4 על קריית שמונה: "יכולנו להגדיל את התוצאה, היינו סחוטים בחצי השני". הקשר שכבש במשחק התייחס לקאמבק למגרשים: "יש אלוהים בשמיים". מסאי דגו הוסיף: "שמח שקיבלנו סטירה"

(גודל טקסט)

זה אמנם רק גביע הטוטו, אבל אוהדי הפועל חיפה יכולים להתחיל לחייך. לאחר חצי שנה מאכזבת מאוד עבור האדומים שחורים בה הקבוצה ניצחה רק פעם אחת, חברותו של חיים סילבס רשמה ניצחון ראשון בגביע הטוטו, ועוד איזה ניצחון, 1:4 גדול על קריית שמונה. נס זמיר במשחק נהדר כבש צמד מרהיב, אלמוג בוזגלו וניסו קפילוטו הצטרפו לחגיגה, לקבוצה הצפונית בליגה כבש מוחמד שכר שער ניחומים.

מאמן הפועל חיפה חיים סילבס צינן את ההתלהבות ולא התלהב מהניצחון: "היה מחצית טובה, לחצנו גבוה ויכולנו להגדיל את התוצאה, המחצית השנייה הייתה פחות טובה, היינו סחוטים, אבל בסדר ניצחון חשוב לא מסתנוורים. לא היינו רחוקים מלספוג שער, במזל לא ספגנו בחצי השני". על קריית שמונה אמר: "אחלה מקום אוהב אותו, עזבתי אותו בצורה יפה, בסך הכל מודה להם על הדרך, ממשיכים הלאה".

האם תחתימו שחקן נוסף: "בנוסף לוולשמן גם קשר נוסף חתם בקבוצה ויגיע כנראה מחר. יש סגל טוב, אולי אנחנו טיפה באיחור בגלל מה שקרה על תמאש, אבל נבנה סגל טוב".


"נבנה סגל טוב". חיים סילבס מרוצה (bola studio)

סילבס סיכם את דבריו עם התייחסות לגבריאל תמאש: "יש התנהגות מסוימת שלא מתקבלת וגם הוא לא רצה להישאר, לא תכננו שזה מה שיקרה, אבל אנחנו מאחלים לו בהצלחה, הפועל חיפה תתקיים אחרי כל אחד".

אולי השחקן המאושר על המגרש היה אלמוג בוזגלו ששב אחרי שנת היעדרות וכבש במהלך המשחק: "בשבילי נולדתי מחדש אחרי שנה מאז הופעת הבכורה שלי שהבקעתי שער באירופה והיום חזרתי כשחקן הרכב ואין מאושר ממני ככה לחזור למשחק. כל השיקום שעברתי רץ לי כמו סרט אחד ארוך וזה פשוט מטורף שאני עומד על הרגליים וכל הקטע שהגול היה דווקא ברגל שנפצעתי יש אלוהים בשמיים. אין ספק שאבא שלי בחר נכון שהגיע למשחק שלי. הוא כל התקופה עזר לי ואני שמח שהגיע וראה אותי כובש".


"יש אלוהים בשמיים". קאמבק נהדר לאלמוג בוזגלו (ערן לוף)

המאמן המפסיד מסאי דגו סיכם את המשחק: "הייתה יכולת לא טובה, באנו זחוחים ואני שמח שקיבלנו את הסטירה הזאת, שמח שזה קרה בגביע הטוטו ולא בליגה. אני לא יכול לקחת מהמשחק הזה שום דבר, איבדנו כדורים מיותרים, אבל בסדר עשינו שני משחקים טובים וצריך להסתכל למשחק הבא. אחרי הפסד לבקש חיזוק זה לא נראה טוב, בנתיים אני יכול לומר שיש סגל טוב, אבל צריך לרדת לקרקע ואני מקווה שנעלה לחצי הגמר נגד כפ"ס".

איזה קריית שמונה נראה העונה בליגה: "אני מקווה שתראו את ק"ש של שני המשחקים הראשונים, קבוצה אגרסיבית ודינמית שלוחצת גבוה"


מסאי דגו. "באנו זחוחים למשחק" (דני מרון)


מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי