רוני לוי: "לא מכיר קבוצה ששרדה בסוף העונה ויכולה לדבר על אליפות"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

לאחר ה-0:1 של בית"ר ירושלים על הפועל ת"א, המאמן המנצח סיכם את ההתמודדות: "אנחנו מתחברים, מיכאל אוחנה יכול להגיע רחוק". גרצ'קין הוסיף: "הרגע הכי מתוק בקריירה". אביטן סיכם: "אני רואה נקודות אור"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים עשתה הערב (ראשון) צעד משמעותי לעבר העלייה לחצי הגמר בגביע הטוטו, הקבוצה מהבירה ניצחה במושבה 0:1 את הפועל תל אביב בזכות שער אדיר של מקס גרצ'קין ושמרה על מאזן מושלם. קבוצתו של ניסו אביטן מנגד, ממשיכה ברצף המאכזב, האדומים סופרים הפסד שלישי ברציפות והם איבדו את הסיכוי לעלות לשלב הבא במפעל.

לאחר הניצחון אמר רוני לוי: "לקחתי גביע הטוטו פעמיים ואם זה קורה במועדונים גדולים לא מתייחסים לזה אבל אם אתה מפסיד עושים מזה דרמה גדולה. בכל המשחקים היינו פחות יום מהיריבות שלנו ומגיע המון מחמאות לשחקנים שלנו במיוחד חמישיית ההגנה שלנו ותוך כדי אני חושב שאנחנו מתחברים אבל יש הרבה מה לשפר".

הירידה במחצית השנייה: "זה טבעי בשלב הזה של השנה, ואם בכדורגל אתה לא מבקיע מצד שני הפועל תל אביב קבוצה מאוד טובה שלחצה וזה טבעי, אני שמח שהבחורים שמרו על היתרון וזה לא פחות חשוב".

על מיכאל אוחנה: "אני חושב שהוא לקח אליפות עם ב"ש והציג יכולות גבוהות בעבר, אז לא מדובר בהפתעה, הוא חזק מפציעה והוא היה בתהליך של שיקום. אני מעריך ששחקן כישרוני עובד מאוד קשה והוא יכול להגיע רחוק".


"הקבוצה מתחברת". רוני לוי מרוצה (דני מרון)

האם אתם אופטימיים לגבי הליגה: "קודם כל אנחנו לא מקבלים נקודה אחת מזה לליגה, אבל ברצינות הכי חשוב שאנחנו נראים באימונים טוב מאוד, החברה בכיוון הנכון וזה מה שחשוב, הדברים נראים נכון. בכדורגל הדברים צריכים להסתדר ויש עוד זמן לזה".

אתם מכוונים לאליפות: "כל אחד יכול להגיד מה שהוא רוצה, אני לא מכיר קבוצה ששרדה ארבעה מחזורים לסוף בליגה שקבוצה ניצחה 30 הפרש, שטוענת שהיא רוצה על אליפות, חשוב לשמור על יכולת ואם נהיה בכיוון המעשים דיברו לבד".

כובש השער מקס גרצ'קין: "אמרתי שזה משחק מאוד מרגש נגד יריבה כמו הפועל ת"א ואני שמח שכבשתי. ללא ספק הרגע הכי מתוק בקריירה ובעזרת השם יהיו עוד כאלה. הגעתי מחדרה למועדון גדול למדתי יסודות ובעזרת השם הדברים יסתדרו. המטרות שהקבוצה תתחבר, ולהמשיך להתקדם. אנחנו לא באים בהצהרות והמשחק הבא הוא הצהרות שלנו".


הרגע המתוק בקריירה של מקס גרצ'קין (דני מרון)

ניסו אביטן אמר: "שתי המחציות היו שונות לחלוטין, מאכזב לפתוח ככה את העונה, אך יש נקודות אור, אנחנו מרוצים מהיכולת ומאמינים שנראה בעתיד טוב יותר. זה לא נעים לרשום הפסד שלישי, אבל אני רואה נקודות אור, יש קבוצה טובה ואנחנו חייבם הרבה לאוהדים שלנו". 

האם צריך לבצע שינוי בסגל: "אני לא חושב שצריך שנוי, ההפסד נגד אשדוד הגיע משום מקום, אבל אנחנו לוקחים על זה אחריות. אנחנו מתוסכלים מהתוצאות. אבל הליגה חשובה יותר ואני מקווה שנעשה דברים טובים בליגה"

האם יגיע חלוץ: "נביא חלוץ בוודאות ועדיין לא מצאתי את האיש שיתאים, עומר דמארי עדיין לא בכושר ושחר הירש עדיין מחלים מפציעה אז אין לי יותר מדי אופציות".

ניסו אביטן מאוכזב, אך רואה נקודות אור (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי