אדום לקורצקי ב-0:0 של רעננה עם נס ציונה: "קל להרחיק מאמן"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | אריאל שלום

מאמן הקבוצה מהשרון התבטא בחריפות לאחר התקרית במשחק בגביע הטוטו: "לא צעקתי, אמרתי שהוא היה צריך לשורק. היה לנו פנדל 100%. בחמצית הראשונה שיחקנו טוב". עמיר תורג'מן: "העומס קשה לנו"

(גודל טקסט)

הפועל רעננה אמנם פתחה את העונה עם 1:2 מרשים על הפועל תל אביב בדקות הסיום, אך מאז לא הראתה את אותה היכולת ולמעשה לא כבשה. היום (שלישי) היא סיימה ב-0:0 אצל סקציה נס ציונה ואיבדה רשמית את הסיכוי להעפיל מהבית לחצי גמר גביע הטוטו.

הקבוצה של מנחם קורצקי שלטה יותר במגרש, בעיקר במחצית הראשונה, אך לא הצליחה לנצל את מעט ההזדמנויות שהיו לה – אם כי כדור גדול אחד של אביחי ידין מצא את המשקוף. האירוע הזכור ביותר במשחק התרחש דווקא על הקווים, כשמאמן רעננה מנחם קורצקי לא אהב את אחת מההחלטות של השופט דניאל בר נתן ולאחר שצעק לעברו הורחק ליציע. גם עוזרו גל כהן הורחק לא הרבה לאחר מכן.

קורצקי אמר לאחר המשחק: "אני עכשיו מאוד רגוע, לא מרוצה מאיך ששיחקנו במחצית השנייה אבל רגוע".

ידין. הפציץ. את המשקוף (עדי אבישי)
ידין. הפציץ. את המשקוף (עדי אבישי)

האירוע שגרם להרחקתו: "במקום שישרוק לנו פנדל 100%, הדרך הקלה זה להרחיק מאמן. אמרתי לו דברים רגועים, לא צעקתי. אמרתי שהוא היה צריך לשרוק, הוא קיבל החלטה להרחיק אותי".

היכולת של קבוצתו: "היה משחק מצוין שלנו, המון מצבים, בעיקר במחצית הראשונה. נסתכל קדימה ונראה מה יהיה".

בצד השני, נס ציונה לא הצליחה לכבוש אחרי שני משחקים ברציפות ועדיין נותרה ללא ניצחון אחד מתחילת המפעל. המאמן עמיר תורג'מן ניסה להסביר: "בסופו של דבר בסיס יש, צריכים שחקני איכות שיעשו לנו את ההבדל. עדיין מחפשים. בסוף זה יגיע".

עמיר תורג'מן.
עמיר תורג'מן. "מרוצה מהתיקו, לא מהיכולת" (דני מרון)

"עומס המשחקים קשה מאוד, שבת ושלישי ובטח כשאנחנו 15 שחקנים בסך הכל, אבל מי ששיחק עשה את העבודה כמו שצריך. מרוצה מהתיקו, לא מהיכולת שלנו. במשחקים הבאים נשתלב טוב יותר".

על מתן זלמנוביץ' שפתח בשער: "יש לנו היררכיה ברורה, גלזר שוער ראשון. מתן שיחק כי לערב שחקנים לא מנוסים זה חלק בלתי נפרד מגביע הטוטו, הוא עשה עבודה טובה אבל עומרי הוא השוער הראשון".

"מה שמטריד אותי כרגע זה להביא שחקנים, זה מה שאני רוצה", סיים תורג'מן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי