פיניש: "מכבי נתניה תהיה טובה יותר מהעונה שעברה"

סתיו פיניש, אביב אברהם
סתיו פיניש, אביב אברהם | דני מרון

היהלומים כבר לא תלויים בעצמם בגביע הטוטו, אך לצד האכזבה: "לא מצליחים לגמור משחקים", הקשר אופטימי. כהן לא עבר מבחן כשירות וינוח, גם היקה שסובל מנפיחות בברך. ביום שני: משחק ראווה מול פרדסיה. עמוס ישחק?

(גודל טקסט)

אכזבה במכבי נתניה לאחר שער השיווון המאוחר שספגה הקבוצה אמש (שלישי) ב-1:1 נגד הפועל חדרה, שמנע ממנה לנצח ולהתקרב להעפלה לשלב הבא בגביע הטוטו. כעת תסתכל הקבוצה על משחקיהן של עירוני קריית שמונה והפועל חיפה ותקווה למעידות שלהן על מנת להעפיל לשלב הבא במפעל. בדומה למשחק נגד הפועל כפר סבא, היהלומים לא הרשימו ונראו פחות יצירתיים, כשגם החלוץ פאטוס בצ'יראיי עדיין מתקשה למצוא את הרשת בארבעת משחקי הפתיחה.

"כרגע אנחנו לא מאוד מחוברים ונקווה שזה יקרה מהר, כי אין פוקוס בליגה", אמרו שחקנים. "אנחנו כן שולטים מול מרבית הקבוצות, אבל מצד שני הבעיה היא כמו אתמול, שאנחנו לא מצליחים לגמור משחקים. אפשר להגיד שאנחנו פשוט לא דורסניים".

הקפטן אלמוג כהן רצה ליטול חלק במשחק, אך עבר מבחן כשירות אתמול בבוקר, אותו הוא לא עבר זכר לכאבים בברך אותה סובב במשחק ביום שבת נגד הפועל כפ"ס. כהן צפוי לנוח מספר ימים ולא להתאמן בימים הקרובים. מי שעוד לא נכלל בסגל הוא הקשר האלבני יחמיר היקה, שסובל מנפיחות בברכו וגם הוא צפוי לנוח בימים הקרובים. לנתניה מכת פציעות, כאשר בנוסף לשניים גם ניקו אולסק, שמתאושש מהדלקת בשתן ממנה סבל, והתבקש לנוח.

אלמוג כהן. ינוח מספר ימים נוספים (אודי ציטיאט)
אלמוג כהן. ינוח מספר ימים נוספים (אודי ציטיאט)

לאחר עומס של ארבעה משחקים בעשרה ימים, נתניה תנוח כעת עד משחקי הדירוג בסוף השבוע הבא, כשגם השחקנים העידו על עייפות שפגעה במשחק: "זה לא תירוצים. יש לנו עומס מאוד קשה שפוגע בנו. גם אתמול, הספסל שלנו היה מאוד קצר ולא היו לנו הרבה אופציות".

הקבוצה תערוך ביום שני משחק ראווה נגד הפועל פרדסיה, כאשר מי שעשויים לקבל דקות משחק הם השוער דני עמוס, שכבר ערך אימון עם חבריו וכמו כן יונס מלדה, שגם הוא שב לאימונים זכר לפציעה מסוף העונה שעברה שהשביתה אותו בארבעת החודשים האחרונים".

"אני חושב שהיינו במשחק לכל אורכו והיינו צריכים לסיים אותו לפני כן", סיכם בסיום הקשר סתיו פיניש. "זה הכדורגל ושנייה אחת של חוסר ריכוז וטעות גרמה לנו לקבל גול כזה. אסור לעשויות טעות כאלה. אנחנו צריכים להרוג משחקים. המשחקים האלה הם הכנה לליגה אבל ברור שאנחנו רוצים לעלות שלב ולהיאבק בכל תחרות אפשרית. עכשיו צריך להסתכל על התוצאות האחרות ולא על אצלנו וחבל".

יונס מלדה. שב לאימונים (דני מרון)
יונס מלדה. שב לאימונים (דני מרון)

העונה שלו: "אני רוצה להשתפר ולהיות דומיננטי יותר העונה. יש פה שחקנים שאני יכול ללמוד מהם ולהיעזר בהם. אני רוצה להיות יציב".

המטרות: "הקבוצה של העונה הזאת תהיה רעה יותר. שמות הם דבר טוב אבל שכמגיעים למגרש השמות לא מדברים ומה שמדבר זה היכולת. אנחנו צריכים להיות טובים ולהשתפר ממשחק למשחק. אנחנו בתהליך של למידה ואני מאמין שנהיה טובים יותר מהקבוצה של העונה הקודמת".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי