בחדרה מרוצים: "גוטמן הצליח לחבר את הקבוצה אך דרוש חיזוק"

שחקני הפועל חדרה חוגגים
שחקני הפועל חדרה חוגגים | דני מרון

במועדון יצאו שמחים מהיכולת של הקבוצה ומאוכזבים מההחמצה בסיום, אליאל פרץ התנצל על התנהגותו. הפועל תל אביב קיבלה הבהרה כי לוסיו יגיע תמורת תשלום כספי ולא בטרייד, שמו של עידן שמש עלה כמועמד

(גודל טקסט)

לא מעט חיוכים נראו אתמול (שלישי) בהפועל חדרה לאחר התיקו 1:1 נגד מכבי נתניה, כאשר עיקר שביעות רצון היה מהשיפור ביכולת של הקבוצה לעומת שני המשחקים הראשונים. בחדרה גם התאכזבו בסיום מכך שהמחליף יהונתן לוי אף היה יכול לנצח את המשחק בתוספת הזמן אבל שיבחו בעיקר את השיפור במשחק ההגנה. "לקח מעט זמן, אבל נראה שגוטמן הצליח לחבר את הקבוצה וברור שדרוש עוד חיזוק", אמרו בחדרה בסיום.

למרות התיקו המכובד, היועץ המקצועי אורן גולן והמאמן אורי גוטמן שוחחו בסיום דקות ארוכות כאשר לשניים ברור שהקבוצה חייבת מספר שחקני חיזוק. בחדרה מבינים כי הגעתם של שחקני מכבי חיפה יהב גורפינקל ומוחמד אבו פאני מתעכבת כמו גם שחקני מכבי תל אביב עדן קארצב ואיילון אלמוג, והם מחפשים אופציות חילופיות. אחת השמות שעלה אתמול לחיזוק החלק ההתקפי הוא החלוץ עידן שמש, שביקש להשתחרר מהפועל חיפה. גוטמן אימן בעבר את שמש בבני סכנין ומעריך אותו, ולא מן הנמנע כי השניים יחזרו לשתף פעולה.

מאידך, במועדון ממשיכים להבהיר כי אין כל כוונה לשחרר את לוסיו. במועדון אישרו את הפרסום בספורט1 על כך שהפועל תל אביב שוב פנתה לגבי החלוץ ובחדרה הבהירו כי לוסיו ישוחרר רק תמורת תג מחיר ולא בעסקת טרייד. בחדרה הסבירו כי אם הקבוצה תקבל שלושה שחקנים חדשים מהאדומים, שכרם של אותם שחקנים יהיה גבוה משמעותית משכרו של הברזילאי ולכן חדרה תדרוש רק סכום כספי. כזכור, לאחרונה שדרג לוסיו את שכרו בחדרה כאשר החוזה החדש הוא ללא תג מחיר אך במקרה שהפועל תל אביב תציע מעל 400 אלף דולר נראה כי הצדדים יגיעו לכדי עסקה.

לוסיו. שדרג את חוזהו רק לאחרונה (דני מרון)
לוסיו. שדרג את חוזהו רק לאחרונה (דני מרון)

מי שעוד זכה למחמאות הוא הבלם חגי גולדנברג, שנראה כי השתלב במהרה בקבוצה. גולדנברג: "אנחנו במגמת שיפור ומעט מאוכזבים כי יכולנו לנצח. יש שיפור גדול בעמידה הטאקטית שלנו ואין ספק שהקשינו על מכבי נתניה. לפני שבועיים דיברו שאנחנו לא יודעים לעמוד בהגנה ועכשיו השתפרנו בזה ונמשיך להשתפר גם בחלק ההתקפי". גולדברג התייחס לבלם החדש ג'ונתן סיסה ואמר: "הוא בלם נהדר כאשר מאוד שקט עם הכדור ועושה רושם חיובי". לגבי הקריירה האישית שלו אמר הבלם: "כאשר באתי לחדרה דיברו איתי על משפחה, ואי אפשר להסביר את העוצמה של המשפחה בחדרה עד שאתה לא מגיע לפה. אני מרגיש טוב מקצועית וחברתית ומקווה שזה יילך ויתחבר לקראת פתיחת העונה".

בנושא אחר, במועדון לא אהבו את ההתנהלות של אליאל פרץ באחת הבעיטות החופשיות במהלך המשחק, כאשר השחקן זעם שלא קיבל את האישור לבעוט. בסיום התנצל השחקן בפני השחקנים וצפוי לערוך שיחה גם עם גוטמן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי