רוני לוי: "יש סיבות לאופטימיות, בית"ר ירושלים תהיה קבוצה חזקה"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

הצהובים שחורים הבטיחו את מקומם בחצי הגמר והמאמן מרוצה: "נצטרך לדעת לעשות את המינון הנכון של פעולות אישיות, אבל השחקנים עובדים יפה מאוד". אוואט אחרי ה-1:1: "מחפשים להתחזק, עשינו שינוי גדול באשדוד"

(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים הייתה זקוקה לנקודה נגד מועדון ספורט אשדוד כדי להבטיח את המקום בחצי גמר גביע הטוטו, שם תפגוש את הפועל באר שבע, והיא עשתה זאת גם בהרכב משני. רוני לוי העניק מנוחה למספר מכוכביו ופתח בין השאר עם יקיר ארצי, לירן רוטמן ושלום אדרי, ועם זאת רק יכולת טובה של רועי משפתי בין הקורות מנעה מהצהובים שחורים לנצח – בסיום השתיים נפרדו ב-1:1 הודות לשני פנדלים, תוצאה שכאמור הבטיחה לירושלמים את הכרטיס לשלב ארבע האחרונות במפעל.

רגע אחרי שריקת הסיום, רוני לוי, שקבוצתו הייתה ראשונה משלב הבתים להעפיל לחצי הגמר, אמר: "צריך להיות הוגנים עם בית"ר, כי שיחקנו כל שלושה ימים ועלינו היה העומס הכי גדול. גם הסגל שלנו עדיין לא מספיק רחב, אבל בסך הכל אנחנו בונים את עצמנו לעונה וגם אני לפעמים מחכה לראות מה אקבל מהשחקנים. יש הרבה סיבות לאופטימיות, הרבה דברים שתרגלנו באים לידי ביטוי ויש הרבה יכולות אישיות. נצטרך לדעת לעשות את המינון הנכון בפעולות האישיות, אבל אני בהחלט אופטימי".

שיתוף השחקנים הצעירים: "בשבילם לבוא לשחק בטדי בהתחלה היה סוג של שוק, הם גם לא רגילים ל-90 דקות והתעייפו. ברור שאם הכנסנו את השחקנים המובילים, הצלחנו לסיים את המשחק בלי פציעות ועלינו לחצי הגמר, אז אני מרוצה. ההכנה לליגה חשובה וההתלכדות הראשונית הייתה טובה, כי לפעמים לשחקנים לוקח זמן להתאקלם ופה זה עבד מהר מאוד. נצטרך לדעת גם לנצח משחקים בכוח, לנצל מצבים וקצת ליהנות מקצת מזל אבל, אבל אני בטוח שנהיה קבוצה טובה וחזקה השנה שתמצא את הדרך שלה".

הכרטיס הצהוב שקיבל: "לא אמרתי משהו חריף וגם אפשר היה להגיד לי משהו והייתי עוצר, אבל אם זה החוק אז בסדר".


רוני לוי. המאמנים צריכים להתרגל לכרטיסים (דני מרון)

דן איינבידר אמר על חצי הגמר נגד הפועל ב"ש: "עמדנו במשימה שהצבנו לעצמנו, זה כיף ונחמד וצריך לדעת להמשיך הלאה. לא יודע אם זה נכון לסכם את התקופה הקצרה מאז שהתחלנו, אבל אפשר לראות ולהבין שיש אווירה טובה, דרך חדשה והניצחונות מוסיפים ביטחון וגם מורידים לחץ, אבל זו רק משימה קטנה ואנחנו רוצים להמשיך הלאה ולהעפיל גם לגמר".


על הכישרון בחלק ההתקפי:
"אם אנחנו רוצים לדבר חזק העונה, נצטרך לקחת את כל הכישרון הזה ולשלב גם המון אופי כי לא ראיתי קבוצה שמצליחה רק בזכות הכישרון. אם נצליח לחבר הכל יחד עם הקהל המדהים שלנו, זה יכול להיות שילוב מנצח. אנחנו מאוד אופטימיים לעונה".


שחקני בית"ר ירושלים. "אווירה טובה וניצחונות שמוסיפים לביטחון" (דני מרון)

מאמן אשדוד רוני אוואט אולי לא הצליח להעפיל לחצי הגמר, אבל היה מרוצה מהיכולת של קבוצתו "אני חושב שהפקנו לקחים מהמשחקים האחרונים והיום הקבוצה נראתה טוב יותר, רעננה יותר. לפרקים גדולים שיחקנו טוב ואני מרוצה מכך ומעודד. עשינו את כל מה שעשינו הקיץ כדי שהקבוצה תתקדם מהעונה שעברה, אל תשכחו שחסרים לנו רועי גורדנה ויעקב בריהון הפצועים ויחד עם זאת אני סופר מרוצה מהצעירים שהראו כדורגל מצוין היום. אני בטוח שאשדוד תהיה קבוצה טובה יותר ושגם תשחק כדורגל טוב יותר".

על הזרים החדשים שהגיעו: "יש לנו ארבעה זרים חתומים, טימותי נחת רק לפני יומיים והתאמן פעם אחת – ניכר עליו שעוד חסר לו תיאום. אנחנו מחפשים עוד זר אחד לפחות ואולי גם נצרף ישראלי, אבל אני חושב שיש לנו סגל טוב. עשינו המון שינויים, צירפנו צעירים שרעבים ולא תמיד זה בא לידי ביטוי, אבל אתם תראו את זה במהלך העונה".

אוואט. מרוצה למרות שאשדוד איבדה סיכוי להעפיל לחצי הגמר (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי