לוי יצרף גם מגן. שבחים לקונטה: "החוזה יוארך לפני סיום העונה"

רוני לוי
רוני לוי | דני מרון

למרות היכולת של הצרפתי במרכז ההגנה, המאמן ובניון מחפשים בלם שמאלי, בנוסף למגן. דילמוני הוצע. מחמאות לאדרי ולרוטמן. אחרי ההעפלה לחצי הגמר במועדון מנסים לשמור על פאסון וממתינים להתאקלמות של מספר שחקנים

קבוצות: בית"ר ירושלים
(גודל טקסט)

בבית"ר ירושלים יכולים להיות מרוצים אחרי ההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו. אתמול (רביעי), הקבוצה החדשה של רוני לוי ויוסי בניון לא ניצחה, אבל במועדון ציינו כי "בהרכב שבו עלינו ואחרי עומס כזה על חלק גדול מהשחקנים, אפשר להיות מרוצים. הקבוצה רצה, התיאום נראה טוב יחסית לשלב הזה. אבל צריך לזכור – כל זה לא שווה אם לא נפתח את הליגה ביכולת הזאת".

חלק מהמחליפים אתמול נראו מעט מהוססים, אבל רוני לוי ימשיך לתת להם את הקרדיט כדי לבנות את הביטחון שלהם. במועדון מרוצים מהיכולת והרצינות שמגלים שלום אדרי ולירן רוטמן, שימשיכו להשתלב במשחקים הבאים.

"לא כולם רגילים למעמדים האלה. הבאנו לכאן שחקנים חדשים והם צריכים להתאקלם ולהבין שהם נמצאים במועדון גדול. זה תהליך, אבל זה תלוי בעיקר בהם". בבית"ר מרוצים מאוד מאנטואן קונטה ואם ימשיך ביכולת הזאת נראה כי חוזהו יוארך הרבה לפני סיום העונה.


במועדון מרוצים מאנטואן קונטה (דני מרון)

לוי ובניון ממשיכים לנסות להנחית בלם זר. אחד המועמדים המובילים ירד מהפרק ובמועדון רוצים להיות בטוחים שהבלם שיגיע ישדרג משמעותית את מרכז ההגנה. אור זהבי ימשיך לקבל קרדיט וטל בן חיים צפוי לנוח גם במשחק הבא לאור המתיחה ממנה הוא סובל.

בית"ר סיימה את משחקיה במפעל ולכן תנסה לשריין משחק אימון בשבוע הבא. תקציב שכר השחקנים יעמוד העונה על פחות מ-30 מיליון שקל, לעומת כ-17 מיליון בתקופת טביב, אך עדיין מדובר בתקציב נמוך יותר משאר הקבוצות הגדולות.

לוי ובניון מעדיפים בלם עם רגל שמאל אבל גם מגן שמאלי ישראלי טבעי. שמו של חן דילמוני עלה, לאחר שהוצע למועדון בימים האחרונים. דילמוני נמצא בנתק מאנשי הפועל חיפה ואתמול הובהל לבית החולים לאחר שהתעלף כשהתאמן בנפרד משאר השחקנים.


חן דילמוני עם בוריס קליימן במדי בית"ר ירושלים. המגן ילבש שוב צהוב שחור? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי