גאנם צפוי לפתוח ברעננה, קמאהני ישוב מהרחקה באשדוד

קורצקי
קורצקי | עדי אבישי

קורצקי סובל ממספר היעדרויות כך שהחלוץ עתיד לקבל את חולצת ההרכב, בעוד בנימין שבספק עשוי רק להיכלל בסגל. ריבאס מגלה שיפור באימונים. מנגד, אוואט ואוחיון קיבלו בחזרה את המגן השמאלי

(גודל טקסט)

על כר הדשא באצטדיון רמת גן תעלה מחר (שני, 20:30) הפועל רעננה למשחקה הרביעי בגביע הטוטו נגד מועדון ספורט אשדוד. למעשה, שתי הקבוצות איבדו כל סיכוי להעפיל לשלב הבא והמשחק יהיה רק על הדירוג הסופי בבית ב', כשרק נקודה אחת מפרידה ביניהן. חניכיו של מנחם קורצקי עבדו במהלך האימונים האחרונים על משחק ההתקפה, כשהדגש היה ניצול המצבים בתוך רחבת היריב.

חלוץ הרכש של הפועל רעננה, הקולומביאני קרלוס ריבאס גילה שיפור ביכולתו האישית, ומתאקלם טוב במועדון – חברתית ומקצועית. לרשותו של קורצקי לא יעמוד סגל מלא נגד הקבוצה הדרומית, כאשר המגן השמאלי ירדן כהן צפוי להיות כשיר רק לפתיחת ליגת העל בעוד כשבועיים. בן בנימין עשוי להיכלל בסגל המורחב של רעננה, שתחסר את הקשר ההתקפי כרם ארשיד, לו נשארו לפחות שלושה חודשים עד שיחלים מפציעתו בקרסול. הקפטן עדי נמני ישב ביציע זכר להרחקה שספג נגד סקציה נס ציונה בשבוע שעבר

עדי נמני. לא יעמוד לרשותו של קורצקי נגד מ.ס. אשדוד (אודי ציטיאט)
עדי נמני. לא יעמוד לרשותו של קורצקי נגד מ.ס. אשדוד (אודי ציטיאט)

מן העבר השני, צמד המאמנים של מ.ס אשדוד, רוני אוואט ומשה אוחיון ממשיכים לגבש את ההרכב לקראת פתיחת העונה. גם הפעם ייעדרו הפצועים סמואל אלאבי והקפטן רועי גורדנה, בעוד שבקבוצה ממשיך להתאמן הבלם הברזילאי גולוברטו דה סילבה. בלם נבחרת אוגנדה טימותי אוואני מתאקלם מקצועית ומגלה יכולת משופרת באימונים, כשלצדו צפוי לפתוח בהגנה מונטרי קמאהני שישוב מהרחקה.


הרכבים משוערים
הפועל רעננה:
 אסף צור, מאור ג'ראסי, עידו לוי, דויד מתאוס, יא יא קונה, אביחי ידין, דיוואין נאה, אור דסה, יואב תומר, קייס גאנם, יוג'ין אנסה.

מועדון ספורט אשדוד: רועי משפתי, בנצי מושל (יצחק אספה), ניר ברדע, גיל כהן, מונטרי קמאהני, לאונרדו אווסו, פירס אבו עקל, שלומי אזולאי, שגיב יחזקאל, דין דוד, שובל גוזלן.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי