בהפועל חיפה מתעקשים: "תמאש לא ישוחרר עד שהכסף יגיע"

גבריאל תמאש
גבריאל תמאש. לא יחזור להפועל חיפה | מאור אלקסלסי

במועדון האדום מהכרמל אומנם רצו לסיים את הסאגה אבל עדיין לא קיבלו את הפיצוי. קפילוטו נפצע בצלעות ולא ישחק נגד חדרה, במועדון יקוו למעידה של קריית שמונה כדי לעלות לחצי גמר גביע הטוטו

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

הפועל חיפה תארח הערב (שני, 20:30) את המשחק האחרון שלה בשלב הבתים של גביע הטוטו כאשר היא תארח את הפועל חדרה. לחבורתו של חיים סילבס יש עדיין סיכוי להפעיל למקום ראשון, אך עם זאת הם לא גבוהים במיוחד, בנוסף לניצחון לחדרה האדומים שחורים צריכים לקוות שקריית שמונה לא תנצח את הפועל כפר סבא.

סילבס יגיע למשחק הרכב עם לא מעט חסרים ביניהם גל אראל שבספק גם לפתיחת הליגה וגם הבלם ניסו קפילוטו. האחרון נפצע במשחק נגד הפועל כפר סבא בצלעות וניסה לחזור לאימונים אבל הרגיש כאבים.

הבלם עבר צילום ושם שללו כי מדובר בשבר, במועדון החליטו להעניק לשחקן מנוחה עד פתיחת הליגה. המשמעות שסילבס יעלה הערב בשיטת ארבעה שחקני הגנה ויעבה את מרכז השדה כאשר גם לירן סרדל וגם גיא חדידה בתמונת ההרכב.


יקבל מנוחה עד פתיחת הליגה. ניסו קפילוטו (מאור אלקסלסי)

בינתיים הסאגה סביב גבריאל תמאש מסרבת להיגמר. בחיפה קיוו שכבר אתמול יקבלו את הפיצוי ממנו דרשו לאסטרה ג'ורג'יו, אך הדבר טרם קרה ובמועדון כעת לא מוכנים לבצע את השחרור: "עד שהכסף לא יגיע פורמלית אז לא נשנה את הגישה שלנו" אמר גורם בכיר במועדון.

הרכב משוער: יסמין בוריץ, דור מלול, גיא משפתי, בן והבה, אלי בלילתי, קווין טאפוקו, לירן סרדל, גילי ורמוט, נס זמיר (גיא חדידה), עדן בן בסט ואמרי וולשמן (אלמוג בוזגלו)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי