חדרה גברה 1:2 על הפועל חיפה, שלושער לשרידאן נגד כפ"ס

לוסיו
לוסיו | מאור אלקסלסי

מחזור הנעילה בגביע הטוטו: מהפך מרשים לחבורה של אורי גוטמן נגד החבורה של חיים סילבס. קריית שמונה ניצחה 1:3 ועלתה לשלב הבא על חשבון מכבי נתניה. אשדוד דרסה 1:4 את רעננה, אזולאי הצטיין

(גודל טקסט)

מחזור הנעילה בגביע הטוטו נערך היום (חמישי), כשהפועל חיפה אירחה את הפועל חדרה, הפועל רעננה אירחה את מ.ס. אשדוד ועירוני קריית שמונה אירחה את העולה החדשה מכפר סבא.

הפועל חיפה – הפועל חדרה 2:1
החבורה האדומה שחורה של חיים סילבס פתחה את העונה עם הפסד 2:0 למכבי נתניה, והתאוששה לאחר מכן עם ניצחון 1:4 מרשים על קריית שמונה. החיפאים קיוו לעשות נס ולהעפיל לשלב הבא, אך הניצחון של קריית שמונה חיסל את הסיכויים.

המשחק עצמו נפתח בצורה מבטיחה עבור חניכיו של סילבס. בדקה ה-2 האדומים יצאו להתקפה מהירה ומסודרת, אלמוג בוזגלו קיבל את הכדור
במרכז הרחבה ונעץ אותו ברשת. 0:1 מהיר.


אלמוג בוזגלו חוגג את השער המהיר (מאור אלקסלסי)

הקבוצה מקריית חיים המשיכה ללחוץ ועדן בן בסט היה קרוב להכפיל את היתרון, אך בדקה ה-71, חדרה הענישו. פנדל נשרק לזכות האורחת, לוסיו
ניגש לבעיטה ודייק. 1:1

בנקודה הזו, החבורה של אורי גוטמן התעוררה לחיים. לוסיו הגיע למצב נוסף אך לא הצליח להכניע את בוריץ'. בדקה ה-84 הגיע המהפך. אלון דרעי שעלה מהספסל שיגר בעיטה מצוינת מחוץ לרחבה ולא השאיר לבוריץ' סיכוי. מהפך, הפועל חדרה ניצחה 1:2 בסיום, אך לא תעפיל לשלב הבא.

שחקני הפועל חיפה מאוכזבים (מאור אלקסלסי)

עירוני קרית שמונה – הפועל כפר סבא 1:3
חניכיו של מסאי דגו עלו לכר הדשא בידיעה שאם ינצחו, יעפילו לשלב הבא. שלוש דקות חלפו משריקת הפתיחה והצפוניים אותתו ברצונם, כשקיליאן שרידאן ניצל טעות קשה בהגנה האורחת, וקבע 0:1. רק ארבע דקות חלפו, ודן עזריה נגח את השיוויון המפתיע במשחק, לאחר כדור קרן טוב של עומר פדידה. בדקה ה-19 היתרון חזר לק"ש לאחר מהלך יפה של מוחמד שכר, שהסתיים בשערו השני של שרידאן. האירי השלים שלושער בדקה ה-68 מהנקודה הלבנה והעניק לקבוצתו את הכרטיס לשלב חצי הגמר. 1:3 לעירוני ק"ש בסיום.

הפועל רעננה – מ.ס. אשדוד 4:1
במאבק על המקום השני, הפועל רעננה פגשה את מ.ס אשדוד באצטדיון רמת גן. החבורה מהדרום נראתה הרבה יותר מוכנה, דבר שהתבטא בדקה ה-13, כששובל גוזלן קבע 0:1 לאחר צירוף מסירות מרשים. היתרון הוכפל שניות לפני הירידה למחצית כשדין דוד דייק מהנקודה הלבנה. רעננה הראתה סימני חזרה בדקה ה-57 לאחר שקייס גאנם צימק ל-2:1, אך זה נגוז לאחר שדויד מתיאוס קיבל צהוב שני והורחק, ומיד לאחר מכן לאונרדו אווסו כבש את ה-1:3. מצטיין המשחק שלומי אזולאי קינח את החגיגה עם כדור חופשי מושלם וקבע 1:4, תוצאה שנשמרה עד שריקת הסיום.

שלומי אזולאי. המצטיין על כר הדשא ברמת גן (דני מרון)
שלומי אזולאי. המצטיין על כר הדשא ברמת גן (דני מרון)

לאחר התוצאות הערב נותרו למפעל את משחקי חצי הגמר, בהם עירוני ק"ש תפגוש את האלופה מכבי תל אביב, ובמקביל בית"ר ירושלים תתמודד מול הפועל באר שבע. במשחקי הדירוג על מקומות 5-6 אשדוד תשחק מול בני יהודה, על 7-8 מכבי חיפה תפגוש את מכבי נתניה. על מקומות 9-10 יתחרו סקציה נס ציונה והפועל חדרה ועל 11-12 יאבקו הפועל רעננה מול הפועל חיפה. הפועל תל אביב תפגוש את הפועל כפר סבא במשחק על המקומות 13-14.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי