בהפועל רעננה מאוכזבים: "זו לא יכולת שראויה לליגת העל"

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

בשרון מודאגים אחרי ה-4:1 הביתי למ.ס אשדוד בגביע הטוטו: "הניצחון על הפועל תל אביב סנוור". סביר הצטרף לרשימת הפצועים הארוכה, קורצקי טען: "ניסינו להימנע מלאבד שחקנים ובכל זאת מתיוס הורחק ובן נפצע"

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

לא כך רצתה להיראות הפועל רעננה פחות משבועיים לפתיחת ליגת העל. הקבוצה הובסה אמש (שני) 4:1 בביתה על ידי מועדון ספורט אשדוד ובכך נקבע שבמשחקי הדירוג על מקומות 11-12 תתמודד נגד הפועל חיפה.

במועדון לא אהבו את היכולת החלשה וגורם בסביבת המועדון אמר: "הקבוצה לא מוכנה לליגת העל. הניצחון על הפועל תל אביב בתחילת גביע הטוטו סנוור רבים, למאמן ולשחקנים יש המון עבודה כי זו לא יכולת שראויה לקבוצה בליגת העל".

אל ירדן כהן שישוב מפציעה בעוד שלושה שבועות וכרם ארשיד שיחזור בעוד כחודשיים, נוסף אתמול בן סביר שנפצע ברגלו ויעבור בדיקה, ואילו הבלם עידו לוי שלא שיחק אתמול יהיה כשיר לפתיחת הליגה. הבשורה המעודדת היא שובו לכר הדשא של הקשר הוותיק בן בנימין אחרי ארבעה חודשי היעדרות, אך חלוץ הרכש הקולומביאני קרלוס ריבאס עדיין לא התאקלם ויהיה זקוק לזמן נוסף לפני שיזכה לדקות.


בנימין. חזר אחרי תקופה ארוכה מחוץ למגרש (דני מרון)

לאחר המשחק אמר המאמן מנחם קורצקי: "לא בתוצאה כזאת רצינו לסיים משחק בבית, למרות ההרכב החסר שגם במשחק אימון לא מתאים. שותפו שחקנים צעירים מהנוער ואולי יותר מדי שחקני נוער בבת אחת. אני לא רוצה להפיל את הכול על הצעירים, כי אני מאמין בצעירים והשחקנים הוותיקים צריכים לתת יותר. לא לקחתי בחשבון תוצאה כזו. נהיה קבוצה טובה וחזקה בהמשך כי הליגה כבר מתחילה וזה יהיה שונה כשנשחק בהרכב מלא, אבל גם היום ניסינו להימנע מאיבוד שחקנים ובכל זאת מתיאוס הורחק וסביר נפצע".

מי שהצטרף לסגל אתמול הוא בלם נבחרת הנוער רועי אשכנזי בן ה-18, שהשתחרר ממכבי הרצליה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי