תומר אלטמן מועמד לקריית שמונה, וובה בראון צפוי לעזוב

וובה בראון
וובה בראון | אודי ציטיאט

מסאי דגו התעניין בקשר השייך למכבי תל אביב, אך הצהובים הערימו קשיים ודרשו התחייבות לשתף אותו ב-65 אחוז מהמשחקים. אקס הפועל ב"ש יחפש לעצמו קבוצה. במועדון אופטימיים לגבי הסיכוי לעלות לגמר גביע הטוטו

(גודל טקסט)

בהפועל קריית שמונה מעודדים מההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו ואף הביעו אופטימיות לגבי הסיכוי לנצח את מכבי תל אביב ולעלות לגמר. במועדון הצפוני בונים על כך שהצהובים יגיעו עייפים לאחר המשחק בליגה האירופית, כשגם העובדה שהמשחק ייערך במגרשם הביתי מהווה יתרון קל מבחינתם. המאמן מסאי דגו שוחח עם שחקניו, שיבח אותם על דקות מסוימות מול הפועל כפר סבא והחדיר בהם ביטחון להמשיך עם היכולת הזאת גם ביום ראשון הקרוב.

בינתיים, הצפוניים רוצים להתחזק ולוטשים עיניים לעבר מספר שחקנים מהקבוצה של ולדימיר איביץ'. כפי שפורסם לפני מספר ימים, עדן קארצב ומתן חוזז נמצאים בראש סדר העדיפויות, כשלאחרונה נכנס לרשימה גם תומר אלטמן. דגו הביע עניין בקשר בן ה-21, שמשחק בבית"ר תל אביב/בת ים.

על פי אנשי קריית שמונה, במכבי תל אביב דרשו מהם התחייבות לשתף את אלטמן ב-65% מהמשחקים במהלך העונה ובמקרה שלא יעשו זאת, ישלמו קנס של כ-300 אלף ש"ח. השחקן עצמו מעוניין להגיע לקבוצה הצפונית והצדדים ינסו למצוא פתרון לסוגיה.

מי שעשוי לעזוב את הקבוצה הוא וובה בראון. הקשר לא נכלל בסגל למשחק האחרון מול כפר סבא ונראה שהוא יחפש לעצמו קבוצה אחרת בליגת העל.

מבוקש בצפון. תומר אלטמן במדי מכבי תל אביב (עדי אבישי)
מבוקש בצפון. תומר אלטמן במדי מכבי תל אביב (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי