קורצקי מתכנן מהפכה בהרכב של רעננה נגד הפועל חיפה

מנחם קורצקי
מנחם קורצקי | דני מרון

לאחר ה-4:1 למ.ס. אשדוד, המאמן צפוי לערוך שמונה שינויים לקראת משחק הדירוג במסגרת גביע הטוטו. בצוות המקצועי נתנו דגש לשיפור משחק המעבר של הקבוצה, קרלוס ריבאס ערך אימונים נוספים כדי להיכנס לכושר משחק

קבוצות: הפועל רעננה
(גודל טקסט)

הפועל רעננה תארח מחר (שבת, 20:00) באצטדיון רמת גן את הפועל חיפה במסגרת משחקי הדירוג של גביע הטוטו על המקומות 11-12, ובימים האחרונים נערכו מספר שיחות עם המאמן מנחם קורצקי לבין שחקני הקבוצה, בשל ההופעות המאכזבות במפעל שהגיעו מיד לאחר ה-1:2 על הפועל תל אביב אשר היה הניצחון היחיד של הקבוצה עד כה העונה.

מהמשחק ימשיכו להיעדר ירדן כהן וכרם ארשיד שעדיין לא החלימו מפציעה, כמו כן גם בן סביר לא ייקח חלק במשחק בשל פציעה נגד מ.ס. אשדוד ודויד מתיאוס שהורחק באותו משחק, לא יכללו בסגל של הקבוצה מהשרון.

החלוץ הקולומביאני קרלוס ריבס שלא הציג יכולת מרשימה במשחקים האחרונים, ערך אימונים נוספים כדי להיות בכושר משחק לקראת משחקי ליגת העל והוא מחוץ לתמונת ההרכב של מנחם קורצקי.


דויד מתיאוס לא ייכלל בסגל בשל ההרחקה נגד מ.ס. אשדוד (דני מרון)

השוער אסף צור, יא יא קונה, דיווין נאה, אביחי ידין, יוג'ין אנסה,עידו לוי קייס גאנם ועדי נמני אשר סיים עונש הרחקה ולא פתחו בהרכב בשבוע שעבר, עשויים לשוב להרכב. במהלך השבוע הוקדשו האימונים לשיפור משחק המעבר להתקפה שלא נעשה במהירות מספקת.

הרכב משוער: אסף צור, עדי נמני (עמית כהן), עידו לוי, אביחי ידין , יא יא קונה, בן בנימין, שניר שוקר, אור דסה, דיווין נאה, יוג'ין אנסה, קייס גאנם.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי