ברדה: "מכבי נתניה לא מוכנה והאחריות היא עלינו המאמנים"

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

המאמן דיבר בגילוי לב אחרי ה-2:1 למכבי חיפה: "התוצאה הייתה יכולה להיות הרבה יותר גבוהה". על צורת המשחק: "זו לא הקבוצה שאנו רוצים לראות". קניקובסקי, שכבש שער נפלא, הוסיף: "קצת עייפים, אך זה לא תירוץ"

(גודל טקסט)

מכבי נתניה לא הרשימה הערב (שבת) וסיימה את גביע הטוטו רק במקום השמיני אחרי 2:1 בבית למכבי חיפה. גבי קניקובסקי איזן עבור היהלומים בבעיטה אדירה (89), אך המילה האחרונה הייתה שייכת לרז מאיר שסידר לירוקים ניצחון דרמטי. ניקיטה רוקאביצה כבש ראשון (20).

"שיחקנו רע והפסדנו בצדק", הודה בסיום המאמן שי ברדה. "אמנם קיבלנו גול בדקה האחרונה, אבל ברגע שמכבי נתניה לא מגיעה לכדורים החוזרים והיא לא יצירתית – כך זה נראה. התוצאה הייתה יכולה להיות גבוהה בהרבה. אנחנו לא מוכנים והאחריות היא עלינו, המאמנים".

ברדה הוסיף: "צריך להודות, מכבי חיפה הייתה הרבה יותר טובה מכבי נתניה. הלחץ והאגרסיביות שלנו לא עבדו. לא היינו יצירתיים ולא היו לנו פתרונות למשחק של מכבי חיפה במחצית הראשונה. בחצי השני היה קצת שיפור מבחינת אגרסיביות, אבל זו לא מכבי נתניה שאנו רוצים לראות".


"האחריות היא עלינו" (דני מרון)

על הצעירים שקיבלו הזדמנות: "הם חלק מהסגל של מכבי נתניה והם צריכים לשחק. אנחנו, כפי שכבר אמרתי בעבר, לא מסתכלים על תודת זהות. זה לא משנה מי משחק, אנחנו צריכים להיות הרבה יותר מחויבים וממושמעים מבחינה טקטית. מכבי חיפה ניצחה בצדק. למכבי נתניה יש דברים בסיסיים שהיא צריכה לנצח בהם כי היא לוחצת גבוה. ברגע שזה לא קורה, היא לא נראית טוב ואנחנו נהיה חייבים לשפר את זה".

קניקובסקי, כובש השער, הוסיף: "שמח שהבקעתי, אבל זה לא הספיק לקבוצה ולכן זה לא משנה. נצטרך לתקן בליגה ולשחק כדורגל יותר טוב. החיבור בקבוצה מצוין, אבל כנראה שאנחנו קצת עייפים. כמובן שזה לא תירוץ ונצטרך להשתפר. כיף לי וטוב לי פה. אני רוצה להשתפר ולהתקדם. המאמנים ממש טובים והם עוזרים לי בכל אימון בכל משחק. אנחנו קבוצה רעבה שלוחצת ורוצה לשחק כדורגל יפה, היום זה לא קרה".


שער אדיר שלו לא הספיק. גבי קניקובסקי (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי