במכבי חיפה בטוחים: "הניצחון על נתניה – הצהרת כוונות לקראת פתיחת הליגה"

יאניק ווילדסחוט, טיירון שרי, רז מאיר
יאניק ווילדסחוט, טיירון שרי, רז מאיר | דני מרון

בכרמל מרוצים מהיכולות ב-1:2 על היהלומים בגביע הטוטו: "הצגנו כדורגל איכותי". חזיזה, רוקאביצה, שרי ו-ווילדסחוט זכו למחמאות. במועדון צחקו על ה"תקרית" בין בלבול לחזיזה: "לא ראיתי אותך". שועה כשיר לרעננה

קבוצות: מכבי חיפה
(גודל טקסט)

לא מעט חיוכים פוזרו אמש (שבת) בחדר ההלבשה של מכבי חיפה לאחר הניצחון 1:2 על מכבי נתניה בגביע הטוטו משער של רז מאיר עמוק בתוך תוספת הזמן. כלפי חוץ ניסו בכרמל לשדר עסקים כרגיל, אך בתוך המועדון התמוגגו: "מבחינת היכולת, זו הייתה הצהרת כוונות לקראת פתיחתה של ליגת העל".

"מכבי חיפה ממשיכה להתקדם ממשחק למשחק. כבר נגד שטרסבורג ראו ניצוצות, ואתמול הקבוצה הציגה כדורגל איכותי", אמרו במועדון. מי שזכו ללא מעט מחמאות היו דולב חזיזה, ניקיטה רוקאביצה וצמד הזרים יאניק ווילדסחוט וטיירון שרי שנכנסו במהלך המחצית השנייה. במכבי חיפה צחקו על ה"תקרית" בה המאמן מרקו בלבול לא לחץ את ידו של דולב חזיזה לאחר שהאחרון הוחלף. בסיום שוחח עם המאמן עם הקשר, התנצל על המקרה והסביר כי כלל לא ראה אותו.

למרות השיפור, בלבול הבהיר לראשי מכבי חיפה כי הוא מעוניין לצרף שני שחקנים זרים בעמדות הבלם והקשר האחורי. המאמן ינסה לזרז את המהלך על מנת לשלב את השחקנים החדשים כבר במהלך פגרת הנבחרת בחודש ספטמבר. בינתיים, במועדון מקווים כי פציעתו של רמי גרשון, שסובל ממתיחה בשרירי הבטן וייבדק היום אצל רופא מומחה, אינה חמורה והבלם ישוב לפעילות בשבועות הקרובים. ירדן שועה, שלא נכלל בסגל בשל התקררות, צפוי להיות כשיר למשחק פתיחת העונה נגד הפועל רעננה (שבת ב-18:00, ספורט4).


הצהרת כוונות? שחקני מכבי חיפה (דני מרון)

מעבר לרצון להתחזק, לא מן הנמנע שמכבי חיפה תשחרר מספר שחקנים וביניהם גיל יצחק. למרות היעדרותו של שועה, החלוץ שהגיע מראשון לציון נותר מחוץ לסגל ונראה כי הוא בדרכו ליעד החדש. הפועל תל אביב והפועל כפר סבא כבר הביעו בעניין. שני שחקנים נוספים שעתידם אינו ברור הם יהו גורפינקל ואיקוום אוטין שנותרו נחוץ ל-18 וגם לגביהם צפויה להתקבל החלטה בקרוב.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי