ברדה: "העונה עוד לא התחילה ולא לקחו לנו נקודות בליגה"

סלובודאן דראפיץ', שי ברדה
סלובודאן דראפיץ', שי ברדה | דני מרון

היהלומים לא שכנעו גם מול חיפה: "נקודת אזהרה". שחקנים: "צריכים לקוות שלליגה חוקים משלה". כהן התלונן על כאבים ולא שותף, הויבך הוחלף בזמן וצפוי להיות כשיר להפועל ת"א. מלמד ינסה לחזור להתאמן באמצע השבוע

קבוצות: מכבי נתניה
(גודל טקסט)

שמונה ימים לפתיחת ליגת העל ומכבי נתניה קיבלה אמש תמרור אזהרה גדול לקראת המשחק בשבוע הבא מול הפועל ת"א כשנכנעה אמש (שבת) 2:1 למכבי חיפה וסיימה במקום השמיני בגביע הטוטו.

הקבוצה של סלובודאן דראפיץ' ושי ברדה הציגה מחצית ראשונה רעה מאוד, מהרעות בתקופת צמד המאמנים, שרק בנס הסתיימה עם פיגור מינימלי כשבמחצית השנייה, שינו דראפיץ' וברדה את המערך וחזרו לשיטת היהלום המוכרת, דבר אשר גרר יכולת משופרת ושוויון זמני. גם הקהל הנתנייתי, לא אהב לפרקים את מה שראה משחקניו והגיב בשריקות בוז נדירות.

"זו נקודת אזהרה לקראת הליגה ונתקן את זה", דיבר בסיום המאמן שי ברדה. "זה לא שלא הגענו מוכנים. ברגע שהקבוצה לא נראתה טוב, האחריות היא שלנו למצוא פתרונות ונמצא אותם. העונה עוד לא התחילה ולא לקחו לנו נקודות בליגה. יש עשרה ימים לתקן את זה ונתקן את זה. צריך לשמור על אורך רוח ולראות איפה הבעיות. יש לא מעט בעיות. יש פה קבוצה טובה וכל עוד אנחנו לא מחברים אותם, זו בעיה שלנו. אנחנו נעשה את זה".


"זו נקודת אזהרה לקראת הליגה". אכזבה במכבי נתניה (דני מרון) 

על שינויים בסגל: "גם אם כן, לא אשלוף את זה כרגע. נצטרך לראות ולהחליט. חלק מהפריווילגיה שיש לנו זה לשתף את אותם שחקנים שאולי הם חסרי ניסיון, אבל הם עם המון כשרון. זאת לא הסיבה שהפסדנו. מרבית השחקנים היו בשנה שעברה. יש עשרה ימים והעונה עוד לא התחילה. התפקיד שלנו לתת למכבי נתניה להיות יותר טובה. אם נראה קבוצה שונה מול הפועל? אני מקווה. נראה קבוצה יותר מחויבת".

לעומת זאת, שחקנים בקבוצה נשמעו מעט פחות אופטימיים לאחר המשחק: "זה שילוב של חולשה שלנו והעובדה שמכבי חיפה לפחות כרגע קבוצה יותר טובה" ניסו להסביר שחקנים במועדון. "בכל אופן, אסור לנו להיראות ככה במחצית הראשונה ובתקופה האחרונה, אנחנו נראים רע יותר מדי פעמים בהתחלת משחקים ובמחצית הראשונה. אנחנו צריכים לקוות שלליגה חוקים משלה ונראה יותר טוב. שכל הפצועים יחזרו וכולם ישחקו, אנחנו נראה טוב".

הקפטן אלמוג כהן, שתוכנן תחילה להיות בסגל, התלונן על כאבים והוחלט שלא יסוכן ולא יהיה בסגל וזאת במטרה שלא להחמיר את הפציעה בברכו לפני המשחק מול הפועל ת"א. הבשורה הטובה מגיעה מכיוונו של הבלם טים הויבך, שהוחלף במחצית הראשונה עקב מתיחה. הגרמני, שסבל מכאבים בשריר ההמסטרינג, הוחלף בזמן, כך שאם היה ממשיך לשחק עוד מספר דקות, יכול היה להיגרם לשריר פציעה חמורה יותר. לכן, נכון לרגע זה הוא לא צפוי לעבור צילום ויזדקק למנוחה של מספר ימים, כאשר הוא צפוי להיות כשיר למשחק נגד הפועל תל אביב.


צפוי להיות כשיר לפתיחת הליגה. טים הויבך (דני מרון)

שחקן נוסף, שמצב בריאותו מטריד את הצוות המקצועי הוא גיא מלמד, שנעדר אתמול עקב פציעה בקרסול. נכון לרגע זה, הסיכויים שהחלוץ ישחק בשבוע הבא הינם 50-50, כשהתכנון הוא שמלמד ינסה לחזור להתאמן באמצע השבוע לאחר שייבדק שוב ורק לאחר מכן תתבצע הערכת מצב לגבי מידת כשירותו.

מי שחזר אמש לשער היהלומים היה דני עמוס, שבסדרת הצלות, בעיקר במחצית השנייה, השאיר את קבוצתו במשחק. "ראו כמה דני היה חסר לנו", אמרו בקבוצה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי