עו"ד שאולי כהן: "נתבע את הפועל חיפה ואת שטרלינג באופן אישי"

אורן שטרלינג
אורן שטרלינג | מאור אלקסלסי

נציגו של עורך הדין שטיפל בתמאש טוען כי הקבוצה קיבלה את הכסף עבורו, אך היא מסרבת להעביר את התשלום הנדרש. בצוות המקצועי ישנו חשש מכמות הפציעות, חדידה: "הקהל תמך בי והחלטתי להישאר"

קבוצות: הפועל חיפה
(גודל טקסט)

בהפועל חיפה אמנם אישרו אתמול (שבת) כי העבירו את טופס השחרור של גבריאל תמאש הגיע לאחר שהבלם העביר את התשלום הנדרש וכבר היה נראה כי הסאגה הסתיימה, אבל לספורט1 נודע כי נוצר נתק מוחלט בינו לבין המועדון לבין עורכי הדין שטיפלו בבלם בפרשת הנהיגה בשכרות.

עו"ד איתן סטולר דרש כ-62 וחצי אלף שקלים ותמאש עצמו טען כי חלק מהכסף שהעביר זה לסטולר אבל על פי טענת אנשי עורך הדין, המועדון מסרב להעביר את הכסף. מי שמייצג את סטולר הוא עוד שאולי כהן שאישר לספורט1 כי בכוונתו לתבוע את המועדון וגם את המנכ"ל אורן שטרלינג באופן אישי.

כהן מסר: "הפועל חיפה קיבלה את הכסף אבל היא מחזיקה אותו אצלם. נפגשתי בשבוע שעבר עם שטרלינג ודרשתי את התשלום והוא אמר לי שהוא יכול לחלק אותו בתשלומים ואנחנו דורשים חד משמעית בתשלום אחד. הוא אמר לי שהכסף אצלו אבל לא נתן לי תשובה למה זה לא עובר אלינו".


התשלום של גבריאל תמאש להפועל חיפה טרם הגיעו לעורכי הדין (מאור אלקסלסי)

עו"ד כהן גם סיפר על ההתנהלות בחודשים האחרונים ואמר: "כבר בחודש יוני דרשנו את התשלום ואז שטרלינג ברמה האישית הבטיח לי שהכסף יועבר ומפאת הכבוד לא ביצענו את התהליך של צו עיכוב יציאה מהארץ לפני שחיפה יצאה למחנה האימונים. הבנתי שתמאש העביר אישור בכתב שחלק מהכסף יגיע אלינו וזה לא קרה. גם הוצאנו עיקול כנגד המעבר עד שלא נקבל את הכסף והם עדיין חתמו לקבוצה הרומנית". במועדון סירבו למסור תגובה.

בנושא המקצועי ישנה אכזבה גדולה בהפועל חיפה לקראת משחקי הליגה כאשר ספגה הפסד שני ברציפות לאחר 1:0 נגד הפועל רעננה. מלבד היכולת המקצועית ישנו חשש גדול במועדון לאחר פציעותיהם של המגן דור מלול והבלם בן והבה שהוחלפו במהלך המשחק. מלול סובל מפגיעה בגיד אכילס והוא כעת נמצא בספק לקראת מחזור הפתיחה נגד הפועל כפ"ס, בעוד והבה נפצע בגבו וייבדק בהמלך היום.

כזכור גם הבלם ניסו קפילוטו עדיין פצוע בצלעות ולא ברור מתי יוכל לחזור לאימונים, לעומתו הקשר גל אראל שב אתמול למגרשים כאשר נכנס כמחליף במהלך המחצית השנייה. בגלל חשש מפגיעה בחלק ההגנתי המאמן חיים סילבס יפנה פעם נוספת למכבי תל אביב לגבי המגן מתן בלטקסה כאשר גם האופציה של בלם זר עדיין קיימת.


בן והבה נפצע בגבו במהלך המשחק נגד הפועל רעננה (מאור אלקסלסי)

מי שבכל זכו לשבחים היו השוער יסמין בוריץ, הבלם גיא משפתי והקשר גיא חדידה שנכנס במחצית הראשונה במקומו של מלול. חדידה אמר לאחר המשחק: "אין ספק ששני הפסדים לא מוסיפים לנו מבחינה מוראלית אבל טוב שקיבלנו את הסטירה עכשיו ונגיע מוכנים לליגה. יש לנו שבוע לליגה ונקווה שכל הפצועים יחזרו ונראה כמו קבוצה שניצחה את קריית שמונה. אני חושב שהסגל שלנו מספיק טוב לפלייאוף העליון. לגביי? הקהל מאוד תמך בי וזה ריגש אותי והחלטתי להישאר. אני רוצה לעשות התקדמות בהפועל חיפה ורוצים להיות שותף מלא להצלחת הקבוצה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי