אופיר חיים: "בהפועל תל אביב הודו שהם עשו איתי טעות"

אופיר חיים
אופיר חיים | עדי אבישי

מאמן הפועל כפר סבא אחרי ה-2:3 על האקסית בגביע הטוטו: "הורידו אותנו לפני שהליגה התחילה, אבל אנחנו נעשה חיים קשה להרבה קבוצות". פדידה שכבש את השלישי: "הניצחון יעניק לנו ביטחון לקראת פתיחת הליגה"

(גודל טקסט)

הפועל כפר סבא חגגה הערב (שני) ניצחון ראשון בגביע הטוטו, אותו היא סיימה במקום ה-13 אחרי 2:3 על הפועל תל אביב באצטדיון המושבה. עזריה (45), קוקו (76) ופדידה (78) כבשו עבור העולה החדשה, שערים של ברשצקי (64) ולקס (80) לא הספיקו לאדומים שסיימו אחרונים עם חמישה הפסדים רצופים.

המאמן המאושר אופיר חיים התייחס לכך שהוא ניצח את הפועל תל אביב ממנה פוטר בעונה שעברה: "ניצחון כפול? זה טוב לתקשורת, אותי זה פחות מעניין. גדולה של אדם היא להודות בטעות שלו ובהפועל הודו שהם טעו איתי. אני מאחל להם בהצלחה. קורה שטועים ועכשיו אני מסתכל רק על הקבוצה שלי. מה שעניין אותי היום זה לנצח את המשחק ולשמור על השחקנים שלי בריאים לקראת משחק הפתיחה בליגת העל".

חיים הוסיף: "בדקה ה-80 הוצאתי את פדידה, זה חילוף שלא הייתי צריך לעשות – אבל היה לי חשוב שכולם יישארו בריאים וחשוב שניצחנו את המשחק וזה יעניק לנו הרבה ביטחון לקראת הליגה. זה עדיין לא מספיק, אנחנו סופגים בכל משחק ואני מקווה שנשחק טוב יותר. אנחנו לא מוכנים מספיק, אבל יש גם דברים טובים ואנו נעשה חיים קשים להרבה קבוצות. הורידו אותנו לפני שהליגה התחילה, נצטרך להוכיח שאנחנו שמקומנו בליגת העל".


כפר סבא חוגגת ניצחון ראשון (עדי אבישי)

המטרות של הפועל כפר סבא: "קשה לי לומר לאן אנחנו מסוגלים להגיע, אבל אני יכול להגיד שאתם תראו כדורגל טוב וכדורגל התקפי. הגנה, בונקר, לבעוט כדורים למעלה? אני לא יודע לאמן בצורה הזו. לצד כדורגל התקפי, אנחנו נביא תוצאות וזה מה שהכי חשוב בסופו של דבר. נרצה להראות לקהל שלנו שיש הפועל כפר סבא בכדורגל".

פדידה, כובש השער השלישי, הוסיף: "ניצחון ראשון, אני שמח מאוד והטיימינג טוב בגלל שזה מעניק לנו ביטחון לפני פתיחת הליגה. אנחנו לומדים אחד את השני, מתחברים וזה חשוב מאוד. מאוד חשוב לי שנצליח, גדלתי כאן ושיחקתי פה לאורך כל הקריירה חוץ משנה אחת. אני רוצה שנצליח ביחד, אבל לוקח את הדברים בפרופורציות. אנחנו חדשים בליגה וייקח לנו עוד זמן להתחבר. אמנם לא הצלחנו לנצח עד היום, אבל היו לנו משחקים טובים. נבוא צנועים לכל משחק, נעבוד קשה ונלמד. ככל שהזמן יעבור, אני מאמין שנהיה יותר ויותר טובים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי