לסקאנו שוחרר מהפועל ת"א, שרון ניסנוב: "נגד נתניה תראו קבוצה אחרת"

שחקני הפועל ת"א
שחקני הפועל ת"א | עדי אבישי

החלוץ הארגנטינאי ששותף ב-3:2 נגד כפ"ס, לא הרשים את הצוות המקצועי: "איך יכול להיות ששחקן מקצוען מגיע ללא כושר?". אכזבה גדולה מבוזגלו, ג'ראפי ואלטמן, צפויים להגיע שלושה שחקנים חדשים עד פתיחת הליגה

קבוצות: הפועל תל אביב
(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה אמש (שני) את דרכה בגביע הטוטו בצורה הכי מאכזבת שאפשר, עם הפסד 3:2 להפועל כפר סבא אשר דירג את האדומים במקום ה-14 האחרון. מספר אוהדים המתינו ליציאתם של הבעלים זאב גרינברג ושרון ניסנוב וילוו את רכבם בקללות ודרישות לחזק את הקבוצה באופן מידי, כאשר רק המשטרה הפרידה בין הצדדים ומנעו אירוע חמור יותר.

כעת במועדון מתרכזים לקראת המשחק נגד מכבי נתניה ביום שני הקרוב (20:10, שידור ישיר בספורט1), כשעדיין לא יודע היכן יתקיים המשחק – באצטדיון בלומפילד המחודש או באצטדיון המושבה כאשר ההחלטה תיפול לאחר הביקורת של הגורמים הרלוונטיים מחר.

בחזרה לפן המקצועי, בעקבות ההפסד החמישי ברציפות בגביע הטוטו, הפועל תל אביב תנסה לצרף לפחות שניים או שלושה שחקנים חדשים בהגנה ובהתקפה. הבעלים שרון ניסנוב אמר לאחר המשחק: "אני לא מודאג ובטוח שתהיה קבוצה טובה לפתיחת העונה. אנחנו לא מתרשמים מההפסדים בגביע הטוטו בדיוק כפי שלא התלהבנו בעונה שעברה מהניצחונות. נעשה את החיזוקים המתאימים ללא לחץ ואני מבטיח שתראו נגד מכבי נתניה הפועל תל אביב אחרת".


"לא מתרשמים מההפסדים בגביע הטוטו". שרון ניסנוב מרגיע לאחר ההפסד לכפ"ס (עדי אבישי) 

בצוות המקצועי הופנו ביקורת לעברם של השחקנים המובילים יואב ג'ראפי, אוראל דגני, עומרי אלטמן, מרווין פירסמן ומאור בוזגלו, שעל פי גורמים בסביבת המועדון עדיין לא התחברו לקבוצה ואינן משפיעים כלל עם המתרחש במגרש: "אין מנהיג בחוליית ההגנה ואין מי שיוביל את ההתקפה, הבכירים אינם קולטים כי הם משחקים בהפועל תל אביב. הפסד למכבי נתניה יהיה כמו ההפסד בעונה שעברה להפועל חדרה. מי יעורר את הפועל תל אביב?".

המאמן ניסו אביטן אמר בסיום: "אנחנו מותחים קו עכשיו ובעוד שבוע מתחיל הדבר האמיתי. יש הרבה מה לעשות הסגל טוב ואנחנו נמצא בקרוב את הבסיס הטוב. חסר את האיזון בין הקו הקדמי לאחורי ויגיעו שחקנים לשדרג אותנו. להיות מאמן כדורגל זה להיות מודאג בתקופות טובות וגם רעות. אין לי טענות לאיש בקבוצה ואני לא מגלגל את הטעויות לאחרים כי הצד המקצועי הוא באחריות שלי".

שחקן שלא ישחק בשורות האדומים העונה הוא החלוץ חואן אדוארדו לסקאנו. הארגנטינאי הגיע למספר ימי התרשמות ואף שותף במחצית השנייה במהלך המשחק, אך השחקן כבר קיבל מסר דרך סוכניו כי הוא לא יוחתם ויעזוב את ישראל.


אכזבה ממאור בוזגלו (עדי אבישי)

במועדון היו מאוד מאוכזבים מהתנהלות של לסקאנו וסוכניו: "איך יכול להיות ששחקן מקצוען מגיע ללא כושר למועדון זר ולא עשה הכנה עוד קודם. נהיה צריכים להיות זהירים בהמשך בנושא הבאת זרים".

בתוך כך, בקבוצה ממשיכים לפעול בהקשר להגעתו של החלוץ הניגרי מייקל אולהה מקבוצת סונג לאם בווייטנאם, כאשר קבוצתו עדיין אינה מוכנה לשחרר אותו. החשש במועדון האדום הוא שהניגרי לא יגיע לישראל עד תום חלון העברות והצטרפותו תידחה לחודש ינואר.

בינתיים נציגו של החלוץ יאקוב סילבסטר לוחץ על הפועל תל אביב להחתימו, ונכון לעכשיו אין התקדמות במו"מ עם הסלובקי. מי שכן עשוי להצטרף הוא החלוץ הברזילאי של הפועל חדרה, לוסיו שטען לפני מספר ימים: "רציתי לעבור להפועל תל אביב, וזה לא הסתדר. תמיד יכול להיות מהלך מפתיע של הרגע האחרון בלי יוזמה שלי".


בהפועל תל אביב עדיין ממתינים למייקל אולהה (האתר הרשמי)

בימים הקרובים תתקבל ההחלטה אם לצרף את מתן אוחיון או דודי תירם ולאחר שיחה עם אוראל דגני, במועדון מאמינים כי הבלם יודיע כי הוא הוא מוותר על מעבר למועדון אחר ומכבד את חוזהו לשלוש שנים נוספות במועדון. הקשר אור אינברום החלים מפציעה ומחלה, שב לאימונים ועשוי לשחק נגד מכבי נתניה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי