שביעות רצון באשדוד: "המטרות הושגו. נגיע לליגה מוכנים"

שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים
שחקני מ.ס. אשדוד חוגגים | לירון מולדובן‎

הצוות המקצועי מעודד לקראת פתיחת העונה אחרי שסיימו במקום החמישי בגביע הטוטו. גורדנה חזר להתאמן וצפוי להירשם למשחק נגד הפועל חדרה. אזולאי המשיך ביכולת הטובה: "יהיה הכוח שלנו במרכז המגרש"

קבוצות: מ.ס. אשדוד
(גודל טקסט)

מועדון ספורט אשדוד סיים אתמול (שלישי) את משחקי גביע הטוטו במקום החמישי, לאחר תיקו 1:1 בתום 90 דקות וניצחון 2:4 בפנדלים נגד בני יהודה. הצוות המקצועי בראשותו של רוני אוואט יצא ממשחקי קדם העונה בתחושות חיוביות, וכעת מכוון לעבר מחזור פתיחת הליגה נגד הפועל חדרה: "כל משחק בגביע הטוטו שימש כהכנה וחיבור של הקבוצה, הגנתית והתקפית, והמטרות הושגו. נגיע לליגה מוכנים, ונכוון קדימה תוך כדי תנועה" אמרו בצוות.

הבשורה המעודדות עבור הדרומיים היא חזרתו הצפויה של רועי גורדנה לסגל. הקפטן שב לאחרונה לאימונים לאחר שהתאושש מפגיעה בגבו, ומסתמן שייכלל בין השחקנים שיצאו למשחק החוץ במחזור הראשון. "גורדנה הוא המנהיג והשחקן המוביל. חזרתו תוסיף מקצועית לקבוצה".

אוואט, שהורחק אמש במשחק נגד בני יהודה לאחר שפלט לשופט זיו אדלר "תן את המשרוקית ליוסי אבוקסיס", יהיה רשאי לעמוד על הקווים נגד הקבוצה של אורי גוטמן רק אם לא יעמוד בפני בית הדין של ההתאחדות. בשונה משחקן שמקבל כרטיס אדום ומורחק אוטומטית מהמשחק הבא, מאמן לא יוכל לנהל את ההתמודדות הבאה רק אם בית הדין ייקבע כך.

רועי דורדנה. באשדוד מרוצים מחזרתו לכושר (דני מרון)
רועי דורדנה. באשדוד מרוצים מחזרתו לכושר (דני מרון)

השוער רועי משפתי סחט את מרב המחמאות לאחר דו קרב הפנדלים, כשהפגין יכולת מרשימה ובנוסף עצר את הבעיטה של יקיר שאול, ובכך הבטיח את המקום החמישי עבור קבוצתו. שחקן נוסף שזכה לתשבוחות הוא הקשר שלומי אזולאי, עליו נאמר: "הוא היה האיש היצירתי שלנו במשחקים האחרונים, והחיבור המקצועי לצידו של גורדנה יהיה הכוח של אשדוד במרכז המגרש. הבעיטה החופשית שלו הייתה מהלך שאפשר להתמוגג ממנו".

לקראת סיום חלון ההעברות, באשדוד ממשיכים החיפושים אחר חיזוק נוסף בדמותו של חלוץ, ובמקביל פועלים להחזיר את שגיב יחזקאל לכושר משחק לאחר שהחלים מפציעה.

רוני אוואט. הצוות המקצועי בראשותו מעודד מההכנה לעונה (דני מרון)
רוני אוואט. הצוות המקצועי בראשותו מעודד מההכנה לעונה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי