עטר וכהן בין 21 השחקנים שאיביץ' זימן לקראת גמר הטוטו

דן גלזר , יונתן כהן , אלירן עטר , דניאל טננבאום
דן גלזר , יונתן כהן , אלירן עטר , דניאל טננבאום | עדי אבישי

שני שחקני ההתקפה, שראו את ניצחון הליגה על מכבי חיפה בשבת מהיציע, יתבשרו לקראת הצהריים אם הם שורדים את הניפוי הסופי לקראת המשחק הערב בנתניה (20:15) נגד בית"ר ירושלים. גם גולסה בפנים

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אם לשים בצד את "אלוף האלופים" שהפגיש עוד טרום העונה את זוכות העונה שעברה, הערב (שלישי, 20:15 באצטדיון בנתניה) יוענק התואר הראשון לעונת 2019/20 כאשר מכבי תל אביב תפגוש את בית"ר ירושלים בגמר גביע הטוטו. כידוע, האלופה תנסה לזכות במפעל שנה שלישית ברציפות, אחרי שבעונה שעברה הכניעה את מכבי חיפה בגמר ושנה קודם לכן את הפועל באר שבע.

שלושה ימים בלבד לאחר הניצחון על מכבי חיפה באצטדיון בלומפילד המחודש, מכבי תל אביב תחזור לראשונה לאצטדיון בנתניה מאז אירחה שם את משחקי הבית שלה במוקדמות ליגת האלופות והליגה האירופית בחודשים יולי-אוגוסט האחרונים, ולמעשה תערוך את משחקה הראשון בנתניה במסגרת מקומית אחרי שלוש שנים שהיה זה ביתה.

בניגוד למשחק הליגה בשבת נגד מכבי חיפה, המאמן ולדימיר איביץ' זימן 21 שחקנים למפגש בבית המלון וביניהם גם יונתן כהן ואלירן עטר, שני שחקני ההתקפה שראו את המשחק האחרון מהיציע מסיבות מקצועיות. גם אייל גולסה נכלל ברשימה ולקראת אחר הצהריים יבשר איביץ' לשחקנים מי הם ה-18 שיתלבשו לגמר נגד בית"ר ומי השלושה שלא יעברו את הניפוי האחרון.


איביץ'. שחקניו ישמעו לקראת הצהריים מי מהם בסגל (דני מרון)

למרות שבמכבי תל אביב מייחסים חשיבות גדולה לזכייה בגביע הטוטו לאור המענק הכספי בגובה 900 אלף שקלים לזוכה (המפסידה תסתפק ב-650 אלף שקלים), איביץ' צפוי לערוך מספר לא מועט של שינויים לעומת ה-11 שעלו בשבת נגד מכבי חיפה, גם לאור העובדה שבשבת ייערך משחק נוסף בין בית"ר ירושלים למכבי ת"א, אך באצטדיון "טדי" במסגרת המחזור החמישי בליגה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי