איביץ': "בית"ר שיחקה טוב יותר מאיתנו. ברור שעשיתי טעויות"

ולדימיר איביץ
ולדימיר איביץ' | דני מרון

מאמן מכבי תל אביב דיבר לאחר בהפסד 2:0 לבית"ר ירושלים בגמר גביע הטוטו: "זה היה משחק של 50-50, טעות קריטית גמרה אותנו. אנחנו לא שונים מהעונה שעברה". יונתן כהן: "לא מציגים את הכדורגל שאנחנו רוצים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

בית"ר ירושלים זכתה הערב (שלישי) בגביע הטוטו עם ניצחון 0:2 גדול ודרמטי על האלופה ומחזיקת התואר בשנתיים הקרובות, מכבי תל אביב. הצהובים הגיעו כפייבוריטים, ללא הפסד ליגה, ללא שער חובה ועם כוונות לשמור על התואר, אבל הציגו משחק חלש וספגו פעמיים בדקות הסיום בדרך להפסד ראשון העונה לקבוצה ישראלית.

מאמן הצהובים ולדימיר איביץ' סיכם: "זה היה משחק של 50-50 עד הסוף, וטעות אחת קריטית זה מה שגמר לנו את המשחק. זה הכדורגל, ברכות לבית"ר. הם שיחקו טוב יותר מאיתנו והבקיעו שני שערים, הגיע להם להניף את הגביע".

ההבדל בין מכבי ת"א של העונה שעברה לזאת של העונה: "אנחנו לא נראים כל כך שונה מהשנה שעברה. תחילת העונה היא תמיד קשה וגם עברה עלינו פגרה, אבל אני מאמין שנתקן את הטעויות ונעבוד כדי להשתפר".


איביץ' בסיום המשחק. "בשבת נראה שתי קבוצות שונות" (דני מרון)

יכול לשים את האצבע על הטעויות שעשה: "ברור שעשיתי טעויות, אם לא ניצחנו זה אומר שטעיתי. אני צריך לנתח ולראות איפה היו הטעויות האלה".

העונה הקרובה תהיה קשה יותר מהקודמת: "העונה הקודמת לא היתה קלה. לקחנו את התואר בפער גדול, אבל כל משחק היה קשה. אנחנו צריכים להיות מרוכזים, להתכונן לכל משחק".

לוקח את היכולת של אילון אלמוג בתור הצד החיובי: "אני אקח דברים חיוביים מהיום, אבל רק אחרי שאני אדבר עם השחקנים על זה. אני לא מדבר על שחקנים באופן אישי אלא רק על הקבוצה ככלל".

אילון אלמוג.
אילון אלמוג. "לוקח דברים חיוביים מהמשחק" (דני מרון)

המפגש בין שתי הקבוצות בליגה בשבת הקרובה: "אנחנו נראה שתי קבוצות שונות בשבת".

יונתן כהן הודה: "לא נעים לספוג ככה, בוודאי שאנחנו מבואסים. זה לא תואם למטרות שלנו מתחילת העונה, רצינו לקחת את כל התארים. הגול בדקה האחרונה הכניס אותנו להלם, אבל נדע להתאושש ונבוא בשבת לנצח".

היכולת החלשה במשחק: "לא חושב שבית"ר השתלטה, היה משחק שקול לאורך כל 90 הדקות. אנחנו לא מציגים את הכדורגל שאנחנו רוצים להשיג, ננסה לשפר את זה לקראת השבועות הבאים".

כהן מול גרצ'קין.
כהן מול גרצ'קין. "לא ציפינו שיהיה קל" (דני מרון)

"בשנה שעברה הכל הלך ממש טוב, משחק אחרי משחק צברנו ביטחון, השנה הולך יותר קשה. לא ציפינו שיהיה יותר קל, ידענו שקבוצות יקשו עלינו. אנחנו צריכים להיות יותר מרוכזים, פחות איבודי כדור, אבל זה עניין של הצוות המקצועי שיכין אותנו".

לשים את האצבע על מה לא עבד: "אני לא יודע להגיד או לשים את האצבע על מה שקרה, נעבוד על זה עם הצוות".

מכבי ת"א פגיעה יותר: "אני לא חושב שמכבי פגיעה, אחרי הכל בליגה לא הפסדנו ולא ספגנו. הפסדנו היום וזה קורה, ננסה לתקן כבר ביום שבת".

נותר מחוץ לסגל נגד מכבי חיפה: "זה שום דבר, רק עוד שחקן שלא נמצא בסגל. זאת החלטה של המאמן, אני מקבל את זה. אני לא נכנס למהלכים שלו. לפעמים אני, לפעמים שחקן אחר. היום הוא נתן לי את ההזדמנות ואני שמח. אני מוכיח כל אימון וכל משחק שאני צריך לשחק. הבנתי בדיוק מה הוא רצה והכל בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי