חסון מגיב: "זוארץ ותומכיו רוצים שהקבוצות הגדולות ישתלטו על הכדורגל"

יו"ר ההתאחדות לכדורגל אורן חסון | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

יו"ר ההתאחדות מגיב למתמודד נגדו בבחירות: "רוצים ליגה לעשירים בלבד. מבחינתם, שקבוצות חובבניות וכדורגל הנשים יעלמו מהנוף"

(גודל טקסט)

חמישה ימים לבחירות לראשות ההתאחדות לכדורגל, והקרב הולך ומתחמם. אחרי ששינו זוארץ דיבר לראשונה, היו"ר המכהן אורן חסון החליט להגיב בהצהרה שפרסם היום (חמישי).

"הגשת הרשימות אתמול הוכיחה סופית את מה שטענו כל הזמן: שינו זוארץ וראשי הקבוצות התומכות בו רוצים לגרום לכך שהקבוצות המקצועניות הגדולות, ישתלטו על הכדורגל הישראלי. מבחינתם שתהיה ליגה לעשירים בלבד. הקבוצות הגדולות רוצות להדיר את הקבוצות מהליגות הנמוכות ורוצות להפוך את הנהלת המנהלת להנהלת ההתאחדות. זה קרב על כסף גדול ויוקרה. מבחינת ראשי אותן קבוצות גדולות, ישארו בכדורגל רק קבוצות גדולות ומקצועניות והשאר, קבוצות חובבניות בליגות הנמוכות וקבוצות כדורגל נשים- יידרסו ויעלמו מהנוף".

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אורן חסון
מגיב לשינו זוארץ. אורן חסון | אודי ציטיאט

בואו נבחן את הרשימה של שינו זוארץ ונבין את הרצון של הקבוצות הגדולות להשתלט על הכדורגל. השיטה הישנה? תבחנו את הרשימות שהוגשו ותגידו לי אתם מי נשאר בשיטה הישנה ומי הלך קדימה. אל תספרו לי אגדות על רשימה עצמאית. זה תרגיל פופוליסטי שכל אחד מזהה ממרחק של קילומטר. אין נציג לליגות הנמוכות, למעט אילת שספק רב אם יגיע לישיבות. אצל שינו זוארץ אין אף נציגה של כדורגל הנשים במקום ריאלי. ברשימה שלי יש נציגים של הליגות המקצועניות, הליגות החובבניות ונציגות לכדורגל הנשים. אצלי ברשימה יש שישה נציגים לכדורגל המקצועני, שלושה לכדורגל החובבני, שתי נציגות לכדורגל נשים ושתי נשים".

"ועוד דבר חשוב: שינו זוארץ וחבריו סיפרו לנו כי ההתאחדות בראשותם תורכב רק מאנשי כדורגל. הם הבטיחו שלא יהיו בה שום עסקנים ונציגי מרכזים. אז הבטיחו והנה עוד בלוף נחשף: בעוד שהרשימה שלי מורכבת כמעט כולה מאנשי כדורגל בלבד, ברשימה של זוארץ שמתהדרת שהיא על טהרת בעלי קבוצות, את אילו קבוצות כדורגל מייצגים שמעון מימון, לורי טננבלט, אורית רז, יפעת כהן ושמעון טננבלט שמונה לועדת ביקורת? בנוסף הרשימה של שינו נתמכת על ידי רשימת מרכז מכבי של אבי לוזון… אז איפה ההבטחה לשים קץ לעידן המרכזים? בניגוד לכל ההבטחות של זוארץ ומצג השווא שניסה למכור, הרשימה שלו כוללות לא מעט עסקנים שלא קשורים לקבוצות הלכדורגל ומאנשי מרכז מכבי".

"הרשימות שהוגשו מלמדות בדיוק על המגמות. אני רוצה לדאוג ולייצג את כל הליגות, המקצועניות, החובבניות וליגת הנשים. הרעיון הוא להפוך את ההתאחדות למנהלת הליגות ב'. אבל ההתאחדות לכדורגל לא אחראית למוצר בוטיק אלא אחראית לרעיון – כדורגל בכל מקום, הזדמנות לכולם, לכל ילד וילדה בכל מקום בארץ. ביום שלישי הקרוב, יום הבחירות, אנצח ואמשיך את המהפכה שעוברת על הכדורגל הישראלי בשנים האחרונות. אמשיך את הרנסנס שעובר על הכדורגל הישראלי ואעשה זאת במקצועיות, ביושר, בהגינות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי