אבי לוזון: "שינו זוארץ הוא כמו אח בשבילי, הליגה לא תצטמצם"

play
אבי לוזון | מאור אלקסלסי
תיקתקנו: סיכום היום בספורט, 29.12 04:26

יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר התראיין בתוכנית הספורט של 103fm והצהיר: "לא יהיה שינוי במספר הקבוצות, לא בליגת העל ולא בלאומית. התקציב לקבוצה בליגה יהיה 15 מיליון. נס ציונה? אז היא לא תיכנס, צריך לקבוע קריטריונים"

(גודל טקסט)

אבי לוזון, ראש רשימת "מרכז מכבי" התראיין לתוכנית הספורט של רדיו 103fm והגיב לזכייתו של שינו זוארץ בתפקיד יו"ר ההתאחדות.

לוזון שיתף על השינויים והתוכניות של קבוצתו מכבי פתיחה והליגה בקדנציה החדשה בהתאחדות: "איבדתי ספונסר משמעותי ואני אצטרך לכתת רגליים ולגייס מה שיחסר מגופים אחרים וחברים נוספים. אין תוכנית להעיף את מכבי פתח תקוה מהסקאלה של הכדורגל הישראלי. אין תוכנית גם לצמצם את הליגה – לא ל-12 ולא ל-4, אין תוכנית כזאת. לא יהיה שינוי במספר קבוצות ליגת העל והליגה הלאומית. אם זה יעלה לדיון זה פשוט לא יעבור. בשריקה מתייצבים 15 נגד הצבעה כזאת ובזה נגמר העניין. עוד דבר אחד – עם שינו דיברתי אישית והוא נתן לי את מילתו, והוא מעולם לא שיקר אותי, שזה לא יעלה".

לגבי תקציב הסף לליגת העל הוסיף: "הדבר היחיד שאנחנו מדברים עליו זה קריטריונים לקבוצה בליגת העל. התקציב יהיה 15 מיליון שקלים. מה יקרה לקבוצה כמו נס ציונה? אז היא לא תיכנס. נס ציונה, אתה יודע שאני לא רוצה להישמע חלילה כמו מישהו שמשתחצן עליה. 48 שנים ליגת העל הייתה בלעדיה, יש לה רק שנתיים בליגה. צריך גם לקבוע קריטריון של חובת מחלקת נוער. איך נגדל ככה שחקנים?".

יושב ראש ההתאחדות לכדורגל אבי לוזון עם שינו זוארץ
חברים ותיקים. לוזון וזוארץ | ברני ארדוב

על התמיכה בשינו זוארץ: "אני לא מרוויח מזה כולם. אנחנו צריכים לראות את טובת הכדורגל. שינו הוא כמו אח בשבילי, וברגע שהוא רוצה משהו אני הראשון שיעמוד דום לרשותו. אני הצעתי רוטציה של שנתיים לאורן חסון ושנתיים לשינו. עצם העתירות של אורן פעם אחר פעם זה היה גול עצמי בשבילו. הוא ניסה לפסול אותו בדרך משפטית. לא היה סיכוי שיפסלו אותו, וגם אם כן אנחנו לא היינו משאירים את הזירה ריקה".

על חזרה אפשרית לתפקיד, יעקב שחר ושר הספורט החדש: "לא הייתי עושה קאמבק. יענקל'ה? יש לו הרבה זכויות. הוא לא קובע הכל, אבל יש לאמירה שלו משקל. זו הזדמנות עבורי לברך את שר הספורט הנכנס. יש לי איתו התכתבויות כל השנה. הוא יקבל מעל למיליארד שקל, אל תדאג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי