בכדורגל מחבקים את משפחת שרף: "ליבנו איתכם"

הסוף הנורא מכל. מאי נעים ז"ל | צילום מסך, טוויטר

בענף הגיבו לידיעה כי מאי נעים ז"ל, נכדתו של מאמן הנבחרת לשעבר ואחייניתו של יובל נעים, נרצחה במסיבת הטבע: "תדהמה וכאב רב"

(גודל טקסט)

המחיר האנושי הכבד שישראל שילמה מאז תחילת המלחמה מול החמאס לא פוסח גם על הכדורגל הישראלי. לאחר שנודע כי שחקני מכבי תל אביב והפועל חיפה דור תורג'מן ונאור סבג איבדו את בני דודיהם, היום (שלישי) הותר לפרסום כי אחת מהנרצחות במסיבה ברעים היא מאי נעים ז"ל, נכדתו של שלמה שרף ואחייניתו של מאמן הפועל ראשון לציון יובל נעים.

עם פרסום הבשורה הקשה, בכדורגל הישראלי חיבקו את המשפחה של שני המאמנים בעקבות הטרגדיה. מכבי חיפה, קבוצה שעמה שרף מזוהה, ניחמה: "מועדון הכדורגל מכבי חיפה מרכין ראש ומשתתף בצערו של מאמן הקבוצה בעבר, שלמה שרף, עם היוודע כי נכדתו, מאי נעים, נרצחה בטבח במסיבה ברעים. אנו משתתפים בצער המשפחה, שלא תדעו עוד צער, ליבנו איתכם".

הפועל ראשון לציון הגיבה: "המועדון קיבל בתדהמה ובכאב רב את מותה של מאי נעים, אחייניתו של מאמן הבוגרים יובל נעים. שולחים את תנחומינו למשפחה, תהיו חזקים ושנדע רק בשורות טובות".

ההתאחדות לכדורגל בישראל הוסיפה: "ההתאחדות לכדורגל משתתפת בצערם של שלמה שרף, מאמן נבחרת ישראל בעבר, והמאמן יובל נעים, עם היוודע דבר רציחתה של מאי נעים ז"ל בהתקפה הברברית וחסרת צלם אנוש על צעירים וצעירות במסיבה ברעים. יהי זכרה ברוך".

מאי נעים ז"ל, נכדתו של שלמה שרף
מאי נעים ז"ל, נכדתו של שלמה שרף | אתר רשמי, אינסטגרם

הקשר עם נעים ז"ל נותק ביום שבת בשעה 8:00, וגופתה נמצאה בקיבוץ בארי. הלווייתה תיערך מחר (רביעי) ב-11:00 בבית העלמין בגן חיים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי