רביבו: "טורקיה בצד הלא נכון. שכחה מי סייע לה ברעידת האדמה"

play
כועס על הממשלה הטורקית. חיים רביבו | יח"צ - חד פעמי, אור גפן
המשטרה פיזרה בכוח הפגנת הזדהות עם עזה באום אל-פחם 03:39

שחקן העבר, שעושה מאמצי הסברה רבים מאז תחילת המלחמה, זועם על טקסי ההזדהות עם פלסטין במשחקי הליגה בה כיכב: "בושה וחרפה, זאת החלטה ממשלתית ואני בטוח שהיא לא מייצגת את רוב העם"

(גודל טקסט)

חיים רביבו פעיל מאוד באינסטגרם. מדי יום הוא מעלה עשרות התייחסויות למלחמה מול החמאס ומכוון לקהל בספרד ובטורקיה, מדינות בהן עשה חלק נכבד מהקריירה שלו ועדיין מוכר לרבים. היום (שישי) שמע כדורגלן העבר על ההחלטה של התאחדות הכדורגל הטורקית לקיים דקות דומיה בכל האצטדיונים לזכר קורבנות המתקפה של צה"ל בפלסטין, כפי שהגדירו זאת בהודעה הרשמית, ללא אזכור של ישראל והטבח שביצע חמאס בעוטף עזה – ורביבו זועם.

"בושה וחרפה", אמר בשיחה עם ספורט1 מי שכיכב בפנרבחצ'ה ובגלאטסראיי בתחילת המילניום. "זאת הוראה ממשלתית ואני בטוח שהמהלך הזה לא מייצג את רוב העם הטורקי. הם שכחו מהר מאוד שברעידת האדמה שהייתה, אנחנו הראשונים שסייענו להם. ישראל הייתה הראשונה לרוץ ולעזור לטורקיה אחרי רעידת האדמה. חבל שבעתיד ההיסטוריה תראה שהם היו בצד הלא נכון. עם ישראל חי".

חיים רביבו
כועס על הממשלה הטורקית. חיים רביבו | יח"צ – חד פעמי, אור גפן

בעקבות אותה החלטה של ההתאחדות הטורקית, שבמסגרתה גם יעלו כל הקבוצות עם סרטים שחורים למשחקי המחזור הקרוב, בחרו שגיב יחזקאל ורמזי ספורי לא להיכלל בסגל אנטליאספור למפגש עם גזיאנטפ.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי