חיים רביבו: "לא מבין מדוע לא מנתקים את היחסים עם טורקיה"

play
חיים רביבו | קובי אליהו
חיים רביבו בתכנית סערה בממלכה עם לירן שכנר 24:28

כוכב העבר שלח מסר תקיף באינסטגרם: "תומכי טרור, דורכים על דגל ישראל. תחזירו את השגריר, סלקו את השגריר שלהם"

(גודל טקסט)

חיים רביבו מתח היום (שבת) ביקורת חריפה על טורקיה, המדינה בה כיכב בעבר בקריירת הכדורגל שלו. "לא מבין מדוע לא מנתקים את היחסים על טורקיה", כתב. "תומכי טרור, דורכים על דגל ישראל, הפגנות. תחזירו את השגריר, סלקו את השגריר שלהם, תאסרו על טיסות של טורקיה. לא לטורקיה!"

כזכור, התאחדות הכדורגל הטורקית בחרה לקיים דקות דומיה בכל האצטדיונים לזכר קורבנות המתקפה של צה"ל בפלסטין, כפי שהגדירו זאת בהודעה הרשמית, ללא אזכור של ישראל והטבח שביצע חמאס בעוטף עזה.

רביבו פעיל מאוד ברשתות החברתיות מאז פתיחת המלחמה. "בושה וחרפה", אמר בשבוע שעבר בשיחה עם וואלה! ספורט מי שכיכב בפנרבחצ'ה ובגלאטסראיי בתחילת המילניום. "זאת הוראה ממשלתית ואני בטוח שהמהלך הזה לא מייצג את רוב העם הטורקי. הם שכחו מהר מאוד שברעידת האדמה שהייתה, אנחנו הראשונים שסייענו להם. ישראל הייתה הראשונה לרוץ ולעזור לטורקיה אחרי רעידת האדמה. חבל שבעתיד ההיסטוריה תראה שהם היו בצד הלא נכון. עם ישראל חי".

חיים רביבו
חיים רביבו | קובי אליהו

בשבוע שעבר תקף ישירות את ההתאחדות הטורקית וכתב: "תתביישו לכם, דקת דומיה וסרטים שחורים עבור תושבי עזה ולא עבור היהודים שנרצחו על ידי ארגון הטרור חמאס=דעאש. ההיסטוריה תשפוט אתכם".

רביבו כיכב בפנרבחצ'ה מ-2000 עד 2002, וממנה עבר בצעד שהיכה גלים בכדורגל הטורקי לגלאטסראיי, בשורותיה שיחק ב-2002/03, לפני ששב לסיים את הקריירה המפוארת שלו במדי מ.ס. אשדוד.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי