הייתם מזהים אותו ברחוב? השינוי החיצוני הגדול שעבר טוטו תמוז

play יש לו סיבה טובה להישאר ברומניה. טוטו תמוז
טוטו תמוז | מסך
צפו: צ'ארון שרי כבש ובישל, מכבי חיפה ניצחה 1:2 את הפועל פתח תקוה 03:19

חלוץ העבר שהתחיל את הקריירה בסערה והפסיק לשחק כדורגל לפני כמה שנים, נראה קצת אחרת ממה שאתם זוכרים אותו. איפה הוא חי היום וממה הוא מתפרנס? הפרטים המלאים והתמונות

(גודל טקסט)

טוטו תמוז מעולם לא הודיע באופן רשמי על פרישה מכדורגל, אולי כי בין השאר התקשה להשלים עם הפרידה מהענף שכל כך אהב ובו הצטיין, אך הוא הפסיק לבעוט בכדור לפני כמה שנים טובות ומאז הוא חי ברומניה. החלוץ, שהחל את הקריירה בסערה וסומן כמי שהולך להיות אחד השחקנים הגדולים של ישראל, מתפרנס כיום מנדל"ן ועסקים נוספים, והוא גם אבא לילדה חמודה.

הלוק של טוטו תמוז, למעלה מ-5 שנים לאחר הפסיק לשחק כדורגל | מסך, אינסטגרם

באופן טבעי ובדומה ללא מעט ספורטאים שלא היו יכולים להרשות לעצמם לאורך הקריירה התובענית, תמוז עלה לא מעט במשקל מאז שסיים עם הכדורגל, כפי שניתן לראות בתמונות האחרונות ששיתף בעמוד האינסטגרם שלו, בו הוא מקפיד להעלות תמונות מהרכב המפואר שלו.

יש לציין כי כבר ב-2018, אז עוד שיחק, ברומניה הביעו פליאה ממצבו הפיזי של החלוץ. "נדמה שתמוז עלה עוד יותר במשקל", נכתב אז ב"פרו ספורט". באתר GSP נכתב: "ההופעה המדהימה של תמוז במדי פטרולול", וגם הם לא התכוונו ליכולת המקצועית: "נראה שהשחקן בגובה 1.82 שוקל למעלה מ-100 ק"ג, למרות שהמשקל האידיאלי שלו אמור להיות בין 80 ל-85".

החליף את הכדורגל בעסקים. טוטו תמוז | מסך, אינסטגרם
טוטו תמוז | מסך, אינסטגרם

תמוז בן ה-35 זכה בשתי אליפויות, שלושה גביעים וסיים כמלך שערי ליגת העל בעונת 2010/11. הוא כיכב במדי הפועל פתח תקווה, בית"ר ירושלים והפועל תל אביב בגיל צעיר מאוד, ובהמשך עבר לרוסיה, לרומניה ולסין, שם הדברים פחות הסתדרו לו על כר הדשא, מסיבות כאלה ואחרות.  

טוטו תמוז | מסך, אינסטגרם
טוטו תמוז. יחכו לו עוד קצת
טוטו תמוז במדי הפועל תל אביב | צילום: דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי