עשו היסטוריה: הפועל קטמון ירושלים זכתה לראשונה בגביע אתנה

play
שחקניות הפועל ירושלים חוגגות | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל
תיקתקנו: קליפ סיכום אירועי היום בספורט, 4.3 07:16

השחקניות של זוהר קמינסקי זכו בתואר ראשון אי פעם עם ניצחון 4:5 בפנדלים על מ.ס. קרית גת אחרי 1:1 בתום 90 דקות. שטיינשניידר: "מהרגע הראשון ידענו שנזכה". קמינסקי: "זה מגיע למועדון"

(גודל טקסט)

הפועל קטמון ירושלים זכתה הערב (שני) בתואר ראשון אי פעם, גביע אתנה, לאחר ניצחון בדו קרב פנדלים על מ.ס. קרית גת. בגמר שנערך באצטדיון גרונדמן ברמת השרון לעיני כ-300 צופים, עלתה קטמון ליתרון משער של רייצ'ל נאצ'ולה בדקה ה-35. קרית גת השוותה על סף המחצית משער של סנדרה פריירה. בתום 90 דקות ניגשו הקבוצות לדו קרב פנדלים בו ניצחה קטמון 4:5 והניפה תואר ראשון בהיסטוריית המועדון.

זוהר קמיניסקי, מאמן הפועל קטמון ירושלים: "אני חושב שמגיע תואר למועדון על השקעה שאינה מובנת מאליה. גם הקהל, גם השחקניות והצוות השקיעו כל כך הרבה מאמץ ואני חושב שהגיע לנו. היום הזה הוא בשביל השחקניות והקהל".

רחל שטיינשניידר, קפטנית קטמון: "באנו למשחק הזה וידענו שזה יהיה תואר ראשון למועדון. מהדקה הראשונה הרגשנו את הקהל המדהים שהגיע. אני חושבת שהתשוקה שלנו ניצחה את המשחק. עכשיו אנחנו עם הפנים קדימה לליגה והגביע. ניקח את המומנטום החיובי מהניצחון הזה להמשך הדרך".

יפעת כהן, יו"ר כדורגל נשים: "ברכות להפועל קטמון ירושלים על הזכייה בגביע אתנה. מדובר בתואר ראשון לקבוצת הנשים של המועדון, שהוא פרי של עבודה קשה ועשייה רבה במשך שנים".

שחקניות הפועל ירושלים חוגגות
היסטוריה. שחקניות הפועל קטמון ירושלים | אתר רשמי, ההתאחדות לכדורגל

יו"ר ההתאחדות לכדורגל, שינו זוארץ: "ברכות להפועל קטמון ירושלים על זכייה מרגשת והיסטורית בגביע אתנה. מועדון צעיר עם ניהול מרשים, צוות מקצועי איכותי, שחקניות מוכשרות, אוהדות ואוהדים, זוכה לגמול ראוי עם תואר ראשון שרק יגביר את הרצון להשיג נוספים".

אייל שדה, מאמן קרית גת: "היה משחק מאוד שקול, הצלחנו להשוות, הראנו הרבה אופי ובגרות. כשמגיעים לפנדלים, זה הדבר הכי אכזרי שיכול להיות. המחמאות לקטמון ואנחנו עם הפנים ליום חמישי, משחק ליגה נגד אס"א, שזה הלחם והחמאה שלנו. המטרה האמיתית היא הקרב על האליפות".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי