הילד התחיל להתעניין בכדורגל? הספר הזה עשוי להכניס אותו לעניינים

play
| יחצ
בעיטת פתיחה – עטיפת הספר של יוחאי שטנצלר

שחקנים כמו לאו מסי, שאף מועדון בארגנטינה לא רצה לשלם עבור הורמון הגדילה שלו, כריסטיאנו רונאלדו שנאלץ לעבור לגור ללא הוריו הרחק מביתו, לוקה מודריץ' שגדל בצל מלחמת יוגוסלביה הקשה ועוד. הכירו את "בעיטת פתיחה", ספר כדורגל למבוגרים וילדים

(גודל טקסט)
בעיטת פתיחה - עטיפת הספר של יוחאי שטנצלר
| יחצ

שחקנים כמו לאו מסי, שאף מועדון בארגנטינה לא רצה לשלם עבור הורמון הגדילה שלו, כריסטיאנו רונאלדו שנאלץ לעבור לגור ללא הוריו הרחק מביתו, לוקה מודריץ' שגדל בצל מלחמת יוגוסלביה הקשה, מרתה הברזילאית, שאף אחד לא רצה לשחק איתה רק בגלל שהיא בת. דרך הסיפורים תלמדו על הילדות של הכוכבים הגדולים, על הדרך המיוחדת שעשו, על הקשיים והאתגרים שעמדו בדרכם לפסגה.

כל הסיפורים האלה ועוד מונצחים בספר "בעיטת פתיחה" של יוחאי שטנצלר, שראה אור לאחרונה. "מאז שהייתי ילד קטן נשביתי בקסמי הכדורגל", הוא מספר, "נהניתי לשמוע את הסיפורים של אבא שלי על ימים רחוקים. הפלגתי בדמיון ודמיינתי כדורגל מכוכב אחר. וכשהתחלתי לספר לשני בניי בעצמי סיפורים, ידעתי שאני מוכרח לכתוב את הספר הזה", אומר שטנצלר, "בעיטת פתיחה הוא ספר שיצרתי במיוחד לילדים וילדות שאוהבים כדורגל, אבל מתאים גם לבני-נוער ואפילו למבוגרים".

הוא מפרט: "הספר מספר את סיפור חייהם של נבחרת המופלאים – שחקנים ושחקניות שנכנסו להיכל התהילה של הכדורגל בזכות הישגים פורצי דרך על כר הדשא וגם מחוצה לו. הספר זכה להצלחה בפרויקט מימון המונים בהדסטארט והגיע לגיוס של 195% מהיעד המקורי, עם תמיכה והמלצה מלא מעט אנשי תקשורת ספורט מובילים.

לרכישת הספר לחצו כאן

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי