נועה קירל לא לבד: ההישג המרשים של דניאל פרץ מחוץ לכר הדשא

שוער באיירן מינכן ובן הזוג שלה הזמרת המפורסמת נכלל ברשימת 30 הצעירים המבטיחים של מגזין פורבס ישראל לשנת 2024. מי עוד בפנים?

(גודל טקסט)

בזמן שבת הזוג המגה מפורסמת שלו כל הזמן בכותרות תופסת את רוב תשומת הלב, עכשיו הגיע תורו של דניאל פרץ. השבוע שחררה נועה קירל סינגל חדש תחת השם "בנות כמוני לא בוכות". ממש במקביל, שוערה של באיירן מינכן רשם הישג נאה מאוד. הכדורגלן בן ה-23 נבחר לרשימה הכי יוקרתית שיש – אחד מ-30 הצעירים הכי מבטיחים של מגזין פורבס ישראל לשנת 2024.

פרץ שיתף את הפוסט של פורבס ישראל והודה על הבחירה בו בצניעות המאפיינת אותו. איתו ברשימה: הזמרת המצליחה אודיה אזולאי (22), הכתב המדיני סולימאן מסוודה, רון וידר – שותף מייסד ב-Oxeye, דוקטור קרני אילן, שני קליין וגל ינוקא – מייסדות Feminai, שמשלבות טכנולוגיה חדשנית ובינה מלאכותית כדי לחולל מהפכה באיבחון מוקדם של סרטן השד, ועוד. 

הראשונים להגיב ולעודד את הבחירה הם פורבס גרמניה, וכך גם שלל חברים מליגת העל ונשות כדורגלנים שתמכו בבחירה בשוער הצעיר והמוכשר. הבחירה בפרץ נובעת מהשילוב של ההישג המקצועי של הכדורגלן הצעיר שמשחקת בענקית מהבונדסליגה בעסקה וגם מהשכר שמרוויח בגילו הצעיר – על פי הפרסומים, השוער מרוויח 1.5 מיליון יורו לעונה רק מכדורגל. בחישוב מהיר, כ-29 אלף יורו לשבוע. 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי