לא רק מכבי חיפה: הג'וב החדש של ברק בכר

play
ברק בכר | ברני ארדוב
מחוץ לקווים, 17.4 16:23

אחרי שהירוקים הודיעו כי האקס יחליף את מסאי דגו בסיום העונה, המאמן הישראלי המצליח ביותר מככב גם מחוץ לכר הדשא ורשם הישג שיכניס לו לא למעט כסף

(גודל טקסט)

מכבי חיפה יצאה לחג הפסח מעודדת לאחר הניצחון 1:4 על הפועל באר שבע, בעוד שמי שמביט מהצד הוא המאמן החדש ישן שלה ברק בכר, שכידוע יחליף את מסאי דגו בעונה הבאה. ועד שהעונה תסתיים ובכר יעשה את הדרך חזרה לכרמל בתקווה לשחזר את ההצלחה, המאמן הבכיר בישראל רושם הישג מרשים שיכניס לו עוד קצת מזומנים מהצד ובעיקר ממתג אותו כסלב מן השורה גם מחוץ למגרשי הכדורגל. 

דרך חדשה, ברק בכר | באדיבות אלקטרה

המאמן בן ה-44 נבחר להיות בנבחרת השגרירים החדשה של ‘אלקטרה', לא פחות ולא יותר, לצידן של מגישת הטלוויזיה לירון ויצמן והשחקנית דר זוזובסקי. רגע לפני חג החירות בכר יגיע להצטלם עם הבנות לקמפיין החדש ואם תהיתם מדוע באלקטרה בחרו בו, התשובה ברורה: "ברק הוא אחת הדמויות הכי מדוברות בתקופה האחרונה, בחרנו בו מעולם הספורט לצד דר ולירון וכך יש כאן נגיעה בכל העולמות של הבידור והטלויזיה. ברק ליהוק מושלם לקיץ הזה שהולך להיות קיץ לוהט תרתי משמע", אמרו למדור.

ברק בכר לצד לירון ויצמן ודר זוזובסקי | באדיבות אלקטרה
ברק בכר | באדיבות אלקטרה

משה ארדר, מנכ"ל אלקטרה אנרגיה ואקלים, הוסיף: "בקיץ הזה אלקטרה משיקה את מזגן AI המתקדם ביותר בישראל והחסכוני ביותר מכל מזגני אינוורטר עם הצעת הערך הכדאית ביותר בשוק. ברק בכר יוביל את הקמפיין שיעלה הקיץ לצד לירון ויצמן ודר זוזובסקי, רגע לפני שאירועי הספורט הגדולים מתקרבים. כולם יודעים שמזגן עוצמתי ואיכותי הכרחי לשבת בנוחות בבית ולצפות במשחקי היורו והאולימפיאדה". 

לירון ויצמן | באדיבות אלקטרה
דר זוזובסקי | באדיבות אלקטרה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי