"אל תעזוב אותם לשנייה!": ההפתעה המטורפת של מאור בוזגלו‎

אבא מהסרטים: כדורגלן העבר הפתיע את שני בניו והשלושה נחתו במדריד לקראת גומלין חצי גמר ליגת האלופות בין ריאל לבאיירן מינכן, לא לפני שקיבל סדרה של הנחיות חשובות מאשתו מירן המודאגת

(גודל טקסט)

חלום של כל אחד אבא כמו מאור בוזגלו. כדורגלן העבר החליט להפתיע את שני בניו, ריי ולאיו, שהם חולי כדורגל בדיוק כפי שגידל אותם אביהם שטס איתם אתמול (שני) כל הדרך למדריד. המטרה: גומלין חצי גמר ליגת האלופות בין ריאל מדריד לבאיירן מינכן, שהולך להיות סופר מותח. החצי השני של מאור, מירן בוזגלו, נשארה בראשון לציון עם מיילי ושיין, והבנים הנרגשים הגיעו למלון בספרד מאושרים עד השמיים.

מי לא היה רוצה אבא כזה? | מסך אינסטגרם

"תשים לב אליהם. לא לעזוב להם את היד, לא לדבר עברית, תשתו הרבה, תשים לב מי הולך מאחוריך ומי יושב לידכם. מאור, תשים לב להכל – לא לעזוב אותם לשנייה. ותיהנו", הנחתה מירן את החצי השני שלה רגע לפני שעזב לשדה התעופה ושיתפה את מאות אלפי העוקבים שלהם באינסטגרם. בכל זאת, ישראל במלחמה, יש אנטישמיות גדולה בכל העולם ועל כן זה מתבקש.

הסטורי שהעלתה מירן בוזגלו | מסך אינסטגרם

בוזגלו ובניו יהנו מתצוגת כדורגל משובחת בברנבאו, שם נקווה לראות גם איזה סלפי עם דניאל פרץ שלנו, ואולי גם עם הזוג הישראלי-בלגי, מישל גרציג וטיבו קורטואה.

הערב (שלישי) פ.ס.ז' ודורטמונד ייפגשו לחצי הגמר שייקבע מי הראשונה שתעלה לגמר ליגת האלופות. בינתיים בארץ, מירן והבנות נשארו עם הוריה בבית, שם שיין המתוקה הרגישה בחסרון של אחיה התאום, "דפקה: את המצח ברצפה וצמחה לה בלוטה שבתקווה תעבור כבר עד מחר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי