מוסא טראורה חתם בהפועל פתח תקוה, גולן בני ממשיך

החלוץ/קיצוני בן ה-26 מגינאה יעבה את החלק הקדמי של עומר פרץ ויהיה הזר השלישי. הקשר האריך את חוזהו בעונה נוספת, עידן ורד עזב

(גודל טקסט)

יום עמוס להפועל פתח תקוה: אחרי שאיבדה את עידן ורד, הקפטן שלה שחתם במכבי פתח תקוה, הודיעה היום (רביעי) היורדת ללאומית על החתמת זר שלישי: מוסא טראורה. החלוץ/קיצוני בן ה-26. טראורה שיחק בעונה החולפת בקבוצת נואי סור מארן מהליגה החמישית בצרפת וכבש שני שערים. הוא יהיה כאמור הזר השלישי שחותם בקבוצה אחרי שמוקדם יותר הוחתמו הקשר האחורי קלווין קפומבו מזמביה והבלם מבנין שרלמיין אזונגניטודה.

צפו בביצועיו של טראורה

בניגוד לעידן ורד, מי שממשיך בקבוצה בעונה הבאה בלאומית הוא גולן בני, שחתם על הארכת חוזה לעונה נוספת. "אני שמח להמשיך לעונה נוספת בהפועל", אמר גולן לאחר החתימה. "למרות העונה המאכזבת שעברנו, התחברתי לאוהדים ולאנשים במועדון. נעבוד קשה כדי להחזיר את המועדון למקום אליו הוא ראוי".

הפועל אום אל פאחם הודיעה על חמישה מצטרפים חדשים: השוער מהדי זועבי חוזר לליגה אחרי שנים בליגה של הרשות הפלסטינית, שחקן ההגנה סהר דבח מגיע ממכבי הרצליה, הבלם עלי כיאל מהפועל נוף הגליל, הקשר גל קולני מגיע מהפועל ראשון לציון ושחקן הכנף מישל חורי מעירוני מודיעין.

עוד באותו נושא: הפועל פתח תקוה

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי