אשתו של כוכב מכבי חיפה חשפה: נעקצתי בעשרות אלפי שקלים. אני בהלם

גל רפאלוב שיתפה: "מהבוקר אני בטלפונים ועצבים, מישהו העתיק ממני את פרטי כרטיס האשראי". לירון שרון עם הפרטים המלאים מהדרמה

(גודל טקסט)

המשפיענית והדוגמנית גל רפאלוב, אשתו של  קפטן מכבי חיפה ליאור רפאלוב, נעקצה בעשרות אלפיי שקלים. אשת הכדורגלן כתבה: "חייבת לשתף אתכם שהיום נעקצתי בעשרות אלפי שקלים ואני מהבוקר בטלפונים ובעצבים, מישהו העתיק ממני את הפרטים של האשראי ואני עדיין בהלם".

הסטורי שהעלתה גל רפאלוב | מסך אינסטגרם

גל נוהגת לשתף את העוקבים שלה בשגרת היום יום שלה, היא מפרסמת מתכונים ומציגה אורח חיים בריא ומלא בכושר, ממש כמו בעלה. במקביל, היא מציגה גם את הצדדים הפחות פוטוגניים של החיים כמו אנטישמיות שחוותה מעבר לים, דעותיה הפוליטיות שאינן דבר מובן מאליו בעידן הרשתות החברתיות ועכשיו שיתפה גם ברגע המתסכל בו נגנב כסף מחשבון הבנק.

הסוכנת של גל נוי צמח מסרה שהיא "עדיין המומה. חברת האשראי לקחה אחריות ותחזיר את הכסף". סוף טוב הכל טוב, מזל שהסיפור הזה נגמר כך, ונקווה שביריוני המקלדת שעוסקים בעקיצות ובהונאות – יתרכזו בלנסות להרוויח כסף בדרך ישרה.

לפני המקרה המבאס, גל פתחה את הבוקר במגרש האימונים "קצף" של מכבי חיפה, שם צילמה תמונה של הקבוצה של אדריאן, בנם בן ה-12, תחת הכותרת: "מצוינות והישגיות. שאיפה להתקדמות ושיפור מתמיד". מסר שכדאי להעביר לכל אחד שחושב לגזול מאדם אחר. 

עוד באותו נושא: גל רפאלוב, ליאור רפאלוב

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי