אחרי שהדאיג את המדינה, מאור בוזגלו כועס: "כמה מזוכיסטים אנחנו יכולים להיות?"

מאור בוזגלו | עדי שנפיק

שחקן העבר שהה בבאר שבע בזמן הפיגוע הקשה בתחנה המרכזית בעיר: "רוצה ולא יכול, הגוף לא מגיב". ביום השנה לטבח המזעזע, שיתף בתחושות: "הרגע ששינה לי את החיים, משהו שאי אפשר לחזור ממנו"

(גודל טקסט)

חשבון האינסטגרם של מאור בוזגלו הצליח להדאיג מאות אלפים, לאחר ששיתף תמונה שהוא בפגישה בבאר שבע רגע לפני הפיגוע המתועב בתחנה המרכזית, שגבה את חייה של לוחמת מג"ב סמל שירה חיה סוסליק ז"ל. בוזגלו שיתף תמונה מחוץ לזירת הפיגוע כשהוא ברכבו וכתב: "בחיי שהגוף לא מגיב, רוצה לצאת ולא יכול, הרגע ילדה בת 20 נרצחה כאן!".

הפוסט של בוזגלו | מסך אינסטגרם

נסער מהפיגוע המזעזע המשיך בוזגלו: "מספיק עם קלישאות וסיסמאות, כל משפחה, קרוב או סיען של מחבל ארור – לגרש ולהחריב. כמה מזוכיסטים אנחנו יכולים להיות?". כדורגלן העבר חזר בשלום הביתה, אך כמו כולנו לא הסתיר את התחושות הקשות מהיום מהשבעה באוקטובר – שנה אחרי הטבח הנורא. בוזגלו הקדיש פוסט שלם כדי להעביר לעוקביו את התחושות הקשות שחווה.

מאור בוזגלו | מסך אינסטגרם

"השבת הארורה. יום לפני הייתה לי הופעה בצהריים באילת, החלטתי לקחת את כל המשפחה ולהרוויח גם חופשה. שבת ב-6:00, כולנו קמים מאזעקת צבע אדום מהטלפון של ריי – חשבנו שזו טעות. התחלנו לקבל הודעות, פתחנו טלוויזיה ואז הגיעה התמונה הראשונה – מחבלים בטנדר לבן בכיכר בשדרות", כתב בוזגלו והוסיף את התמונה הבלתי נתפסת מאותו הבוקר.

"כולנו הגבנו 'לא זה סרט בכלל' או 'נראה לכם' בחצי גיחוך, אבל אז הבנו. זה הרגע ששינה לי את החיים. התמונה הזאת, שהייתה מצחיקה לרגע אחד, הפכה להיות התחלה של משהו שאי אפשר לחזור ממנו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי