לראשונה בחייו: הצעד הגדול של ירדן שועה

ג'ובאני רוסו, ירדן שועה, אור זוארץ | אור גפן

בגיל 25 כוכב בית"ר ירושלים וזוגתו אור עלו שלב ביחסים. התגובות של החברים לקבוצה, ההבהרה של האוהדים השרופים והשלט שנון

(גודל טקסט)

ירדן שועה "החליט" שלא רק שזו הולכת להיות ה-עונה שלו במדי בית"ר ירושלים, אלא שזו תהיה גם השנה שלו מחוץ לכר הדשא. בן ה-25 שם קץ לדרמות ולראשונה בחייו עבר להתגורר עם בת הזוג שלו. אחרי שנה וחצי של זוגיות הכוכב המוכשר והחצי השני שלו, אור זוארץ, בתו של שינו זוארץ יו"ר ההתאחדות לכדורגל, עברו לגור יחד בדירה בצפון תל אביב.

מברוק!

שועה עזב את מגדל היוקרה בו התגורר במרכז העיר ונכנס לגור עם זוגתו, ואת הרגע בו הם תולים את השלט בכניסה לדירתם החדשה, שיתפו בהתרגשות בפני אלפי העוקבים שלהם באינסטגרם.

בכניסה לביתם חיכה שלט מקורי ביותר שהעוקבים אהבו מאוד: "כאן אור מחליטה", החזיק שועה את השלט בידו וקרץ למצלמה. בין התגובות המפרגנות, איתרנו את חבריו לקבוצה טימוטי מוזי שאיחל "בשעה טובה" ודור מיכה שהגיב למוזי: "בשעה טובה, מקווה שיזמין סוף סוף".

אוהדי בית"ר שמחו לראות שהיהלום שלהם השתקע ועלה שלב בזוגיות עם אור. בין האוהדים השרופים שכתבו, אחת התגובות שחזרה על עצמה הייתה "כבר ידוע מי מבשל בבית" וכמובן התייחסו לשלט וחיזקו את 'הקמע' שלהם כשכתבו לשועה: "בבית יש קפטנית אחרת כפרה".

הדרך לטבעת סלולה היטב ובזמן שאנחנו במדור נמתין להזמנה מרובה של אור, בינתיים נאחל המון בהצלחה לזוג הצעיר, שהדרך החדשה תזמן להם הצלחות ושהבית יהיה מלא אור ואהבה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי