פרקליטת הנערה: "השחקנים ידעו שהם מסתובבים עם קטינות". מעצרו של החשוד הוארך

פרשת הקטינות |

אחרי המעצר של החשוד בניסיון הסחיטה, שהוארך בחמישה ימים, פרקליטת הנערה, עו"ד קנבל מגיבה: "אין לנו קשר לדבר הזה. האחריות היא על השחקנים"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

אחרי שאתמול התרחשה התפתחות בפרשת הכדורגלנים והקטינות שעשויה לשנות את כיוון החקירה, ומעצרו של החשוד בפרשת הסחיטה – הוארך בחמישה ימים – היום מגיעה התגובה. עו"ד רומי קנבל, המייצגת את אחת הנערות וטענה כאן בשבוע שעבר כי ישנו ניסיון להסיט את הפרשה אל מחוץ לחדר החקירות, טוענת כי לנערה אין שום קשר לפרשה. הראיון נערך לקראת העדות שתמסור היום הנערה לימ"ר מרכז בפרשה, בניסיון לקדם את החקירה.

בתוך כך, משטרת ישראל עצרה חשוד נוסף במעורבות בפרשת הסחיטה באיומים, זאת יממה בלבד אחרי שהתירה לפרסום כי עצרה חשוד מרכזי בן 37 מרמת גן.

כזכור, אתמול בדקה המשטרה חשד לפיו אלמונים התקשרו למשפחתו של אחד השחקנים והציעו מידע שיוכל להציל אותו תמורת מאות אלפי שקלים. התלונה התקבלה בימ"ר מרכז. משפחתו של השחקן קיבלה מספר פניות בעניין הזה והיא זו שהגישה את התלונה. אתמול פרסמנו לראשונה כי החשוד דרש 300 אלף שקל ממשפחת הכדורגלן תמורת המידע.

"הלקוחה שלי ואמה בשום שלב לא יצרו קשר עם השחקנים ולא עם מכבי תל אביב, לא באופן ישיר ולא באמצעות אנשים הקשורים אליהן", טוענת עו"ד קנבל. "אין לנו נגיעה או קשר לדבר הזה. אנחנו מתייחסים לזה כעוד ניסיון להסיט מהפרשה עצמה".

שחקני מכבי תל אביב , פרשת הקטינות
שחקני מכבי תל אביב , פרשת הקטינות | דני מרון

איך היא מרגישה בימים אלה? "יש ימים קשים מאוד, ימים שבהם היא מסתגרת בתוך עצמה. אנחנו מנסים לנתק אותה לחלוטין מהתקשורת, מהפרסומים. ברור לך ולי שבפרשה הזאת, כל הידיעות, העדויות לכאורה שמופצות, והפרשנויות – רק גורמות לה ליותר לחץ. היא לא צופה בטלוויזיה. אנחנו ממש משתדלים לנתק אותה. כרגע היא מלווה על ידי פסיכולוגית. זה לא פשוט"

יש טענות לסתירה בעדויות של שתי הנערות: מהיום הראשון הלקוחה משתפת פעולה עם משטרת ישראל. הגרסה שלה לא משתנה. מהיום היאחזות באמירה כזאת או אחרת, היא ניסיון להסיט את מרכז החקירה. האחריות פה היא על השחקנים. האם ידעו או לא והאם עשו את המקסימום. יש עליהם אחריות מוגברת. הם ידעו לחלוטין שהם מסתובבים עם קטינות. אף אחד לא טען שהבנות מעל גיל 18"

איך הפרשה הזאת תסתיים?" לאף אחד אין את מכלול הפאזל שנמצא אצל משטרת ישראל. כל אחד רואה חלק בפאזל הזה. דווקא בסוגיה הזאת, האם ידעו או היה אליהם לדעת – ככל שאני מסתכלת לתוך החלק הקטן הזה, היה עליהם לדעת שמדובר פה בנערות קטינות. בצורה חד משמעית".

עו"ד רומי קנבל |

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי