אחרי הצבעה: ברקת תשב במזכירות ההתאחדות, מאירי בחוץ

מורן מאירי מורן מאירי | מכבי תל אביב, האתר הרשמי
אלונה ברקת אלונה ברקת | אבשלום ששוני
אורן חסון אורן חסון | ההתאחדות לכדורגל

גם אבו יונס, קנה, שיימן, אוחנה ומימון יישבו יחד עם אורן חסון ודודי גיל. גורמים בהתאחדות מעריכים: "יהיו השלכות להחלטה הזאת". במקביל, ועדת האיתור תכלול את חסון, אוחנה ואדם נוסף

(גודל טקסט)

הנהלת ההתאחדות אישרה היום (שלישי), ברוב של 20 בעד, 11 נגד ונמנע אחד את הרכב המזכירות החדש שהציג היו"ר אורן חסון. על פי התקנון, מספר חברי המזכירות יכול לנוע בין 7-11 חברים/חברות.

בהודעת ההתאחדות נכתב כי החברים בה יהיו יו"ר ההתאחדות, אורן חסון, דודי גיל (גזבר, שעפ"י התקנון חייב להיות במזכירות), אלונה ברקת, מוחמד אבו יונס, ברק קנה, אריאל שיימן, אלי אוחנה ושמעון מימון.

המשמעות היא פשוטה: עו"ד מורן מאירי, שלאחרונה חלה מתיחות בינו לבין היו"ר חסון, נשאר בחוץ. כזכור, ביממה האחרונה דרשו חברי מרכז מכבי להכניס למזכירות את מאירי יחד עם יו"ר ההתאחדות לכדורגל לשעבר, שינו זוארץ. בסופו של דבר הוחלט כי קנה ושיימן יהיו חברי מזכירות והשניים יישארו בחוץ. אלונה ברקת, שדרשה אף היא שמאירי ייכנס פנימה, נכנס למזכירות.

גורם בהתאחדות לכדורגל העריך היום כי "יהיו השלכות להחלטה הזאת. אין ספק שבקרוב תשמעו על מתיחות בין גורמים מסוימים בהתאחדות לבין יו"ר ההתאחדות".

אורן חסון
אורן חסון | עדי אבישי

חסון מסר לתקשורת לאחר בחירת הרכב המזכירות: "נבחרתי לתפקיד לפני 8 חודשים וקיבלתי מזכירות מובנית וכן ועדה מקצועית מובנית. הגיעה העת לבחור מזכירות חדשה ו-ועדת איתור. המטרה היא ליצור הרכב שמייצג את המגוון בכדורגל הישראלי ובהנהלת ההתאחדות. אני סמוך ובטוח שנפעל במרץ רב כדי לקדם את הענף בשנתיים הבאות עד לתום ההנהלה הנוכחית".

בתוך כך, הנהלת ההתאחדות אישרה את הקמת הוועדה לאיתור מאמנים לנבחרות ישראל בדומה להמלצות ועדת דודי כהן, שתכלול בשלב זה את יו"ר ההתאחדות אורן חסון ואת אלי אוחנה. ההנהלה הסמיכה את היו"ר לצרף אדם שלישי לבחירתו. המנהל הטכני יהיה שותף מלא לדיונים וככל שמדובר במינוי מאמנים לנבחרות הצעירות והנשים היא תיוועץ ביו"ר ועדת נשים ויו"ר ועדת הנוער.

הוועדה המקצועית בהרכבה הנוכחי תמשיך ותתכנס כדי לקבל דיווחים מקצועיים שוטפים מהמנהל הטכני ולפקח על פעילות נבחרות ישראל, פיתוח וקידום הענף, הכשרות מקצועיות למאמנים ופעילות מצוינות כפי שהיה עד כה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי