פרקליטם של אצילי ומיכה: "זו בשורה מרגשת, התקבלה ההחלטה הנכונה"

דור מיכה חוגג עם עומר אצילי
דור מיכה ועומר אצילי | אריאל שלום

עו"ד עדי כרמלי התייחס לסגירת התיק של הכדורגלנים בעילה של חוסר אשמה ברדיו 103FM: "אף אחד לא חגג, אבל הייתה הקלה ללא מעט אנשים. אני לא יודע אם יערערו על ההחלטה"

קבוצות: מכבי תל אביב
(גודל טקסט)

לאחר יותר משלושה חודשים שפורסמה לראשונה "פרשת הכדורגלנים והקטינות" בחדשות 13, נסגר סופית התיק נגד צמד שחקני מכבי תל אביב לשעבר, עומר אצילי ודור מיכה, שזוכו מחוסר אשמה מפני שהצעירות הטעו את השניים באשר לגילן. פרקליטם של שני השחקנים, עורך הדין עדי כרמלי, סיפר היום (שני) בתוכנית הספורט של רדיו 103FM איך הרגישו השחקנים לאחר הבשורה מפרקליטות מחוז תל אביב.

עורך הדין עדי כרמלי פתח את דבריו: "הכדורגלנים קיבלו את ההודעה ממני טלפונית, אנחנו התבשרנו שהתיק נסגר מחוסר אשמה. פרקליטות מחוז תל אביב התכנסה, לאחר שהתיק חזר למשטרה ולאחר כל ההשלמות הוחלט לסגור את התיק בעילה של חוסר אשמה. אין שום דבר פלילי במעשים של השחקנים מטבע הדברים זו הודעה מרגשת מאוד עבורם, הם כבר במקום אחר".

"חלק מהמעבר שלהם לחו"ל היה מכורח הנסיבות וגם בעקבות ההנהלות של הנהלת מכבי תל אביב בתחילת החקירה. אנחנו מברכים עליה, אנחנו חושבים שלאור הראיות החד משמעיות זו ההחלטה הנכונה והמתבקשת".

עומר אצילי ודור מיכה | לירון מולדובן

אתה לא מדייק, הבעלים מיץ' גודלהאר שחרר את השחקנים בגלל שהן היו קטינות ולא כי היו מעורבות בעניין פלילי: "אני מזכיר לכם, שהלקוחות שלי טענו מתחילת הדרך והתברר שזה נכון, שהנערות אמרו שהן מעל גיל 18. מסיבה זו התיק נסגר".

האם צפוי להגיע ערעור: "בתור מה אתה שואל אותי את השאלה, תשאל את מי שמייצג אותם. אני מייצג פה את הצד שלי, כל אחד יכול לעשות באופן חוקי הכל למען הלקוחות שלו".

היום היו חגיגות לאחר ההחלטה: "אני לא שמעתי חגיגות, אני מגיב בצורה מאוד מאופקת. ההחלטה הזאת היא המתבקשת וזה עבר יותר מאדם אחד בדרך. ראיתי אנשים שיש להם אנחת רווחה והיום הוקל להם".

עומר אצילי, דור מיכה
עומר אצילי ודור מיכה | דני מרון

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי